تازه های سایت

کد مطلب: 56643
21. تير 1403 - 9:19
فرمانده سپاه شهرستان نهاوند خبر داد:
تجمع بانوان نهاوندی به مناسبت هفته عفاف و حجاب
فرمانده سپاه شهرستان نهاوند گفت: تجمع بزرگ بانوان شهرستان نهاوند به مناسبت هفته عفاف و حجاب روز پنج‌شنبه در پارک شهید سلیمانی این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی مختاری در قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در محل فرمانداری این شهر گفت: بیستم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب است که این روز در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

وی افزود: از ۱۶ تا ۲۲ تیر که هفته عفاف و حجاب نام گذاری شده است برنامه‌های مختلفی در شهرستان نهاوند اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند از برگزاری اجتماع عفاف و حجاب با حضور بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی شهرستان عصر روز پنجشنبه ۲۱ تیرماه در پارک شهید سلیمانی این شهر خبر داد.

وی موضوع حجاب و عفاف را یکی از مهم‌ترین مسائل جامعه امروز دانست و بیان کرد: حفظ حجاب و عفاف در جامعه به هویت بخشی جوانان و امنیت اخلاقی جامعه کمک می‌کند.

مختاری با اشاره به اینکه امروز دشمن به دنبال خدشه وارد کردن به حجاب و عفاف بانوان ایران اسلامی است، افزود: در همین راستا برنامه‌های مختلف و زیادی جهت تبیین و آگاه‌سازی ارزش عفاف و حجاب در دستور کار قرار دارد و انتظار داریم فضاسازی و مناسب‌سازی توسط ادارات در سطح شهرستان صورت بگیرد.

فرمانده سپاه نهاوند بیان کرد: موضوع فرهنگ خصوصاً فرهنگ عفاف و حجاب در بین دستگاه‌ها مظلوم واقع شده است که باید بیشتر از گذشته به آن توجه شود.

وی همچنین از برپایی ۶ غرفه فرهنگی در حاشیه تجمع بانوان در پارک شهید سلیمانی خبر داد و گفت: در این مراسم با دوخت چادر و اهدای روسری و اقلام فرهنگی به دختران و بانوان محجبه از بانوان محجبه ادارات با اهدای لوح و هدایایی تقدیر می‌شود.

ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند نیز در این نشست ضمن تسلیت ایام عزاداری ماه محرم و تشکر بابت مشارکت و حضور مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و تأکید بر اهمیت نشست‌های عفاف و حجاب، گفت: اجرای برنامه عملیاتی در راستای بهبود وضعیت حجاب و عفاف در شهرستان در دستور کار اعضا قرار گیرد.

وی افزود: مدیران ادارات تا پایان فعالیت دولت سیزدهم با جدیت خدمت‌رسانی و پیگیری امور مردم را در دستور کار قرار دهند و موضوع حجاب و عفاف نیازمند توجه جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی به خصوص دستگاه‌های فرهنگی شهرستان است.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: در بحث فعالیت در حیطه حجاب و عفاف تنها به نصب تابلوهای تبلیغاتی و تذکر لسانی ختم نشود، علاوه بر اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و با کمک گرفتن از افراد متخصص و دانشگاه‌ها در راستای بهبود وضعیت حجاب تحقیق و پژوهش صورت پذیرد.

دیدگاه شما