تازه های سایت

کد مطلب: 56639
20. تير 1403 - 1:03
در سومین روز از ماه محرم با حضور مسئولان شهرستان و در راستای خدمت‌رسانی به زائران عبوری از شهرستان نهاوند زائرسرای این شهر کلنگ‌زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم کلنگ احداث ساختمان زائرسرای شهر نهاوند در پارک نوح‌آوند این شهر توسط شهرداری نهاوند به زمین شده شد.

با توجه به عبور سالانه هزاران زائر عتبات عالیت در نهاوند وجود مکانی برای استراحت، نماز و پذیرایی از زائران در شهرستان ضروری به نظر می‌رسید به همین دلیل این مکان توسط شهرداری ساخته خواهد شد.

سرانجام امروز با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه، فرماندار و شهردار نهاوند کلنگ احداث زائرسرای شهر نهاوند در مسیر عبور زائران عتبات عالیات به زمین شد.

مجید یوسفی‌نوید شهردار نهاوند در این مراسم گفت: با توجه به اینکه شهرستان نهاوند در مسیر زائران حسینی غرب کشور به عتبات قرار دارد، احداث ساختمان زائرسرا یکی از نیازهای مبرم شهرستان بود.

وی ادامه داد: این ساختمان با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در مسیر بلوار خلیج فارس ساخته می‌شود تا در خدمت زائران باشد.

شهردار نهاوند افزود: این زائرسرا در زمینی به مساحت ۵۱۰ متر مربع در قالب ۱۲ چشمه سرویس بهداشتی، ۶ باب حمام، پارکینگ و فضای سبز در محل پارک نوح آوند احداث می‌شود.

دیدگاه شما