تازه های سایت

کد مطلب: 56627
19. تير 1403 - 8:02
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند از اعزام 150 روحانی مبلغ برای تبیین فلسفه عاشورا به مسجد و تکایای شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت‌الاسلام حسین گروسی اظهار کرد: هم‌زمان با شروع ماه محرم و آغاز مراسم عزاداری اهل بیت (ع)، 150 نفر از مبلغان بومی و اعزامی از حوزه علمیه قم به‌منظور بیان فلسفه قیام امام حسین (ع) به مساجد و تکایا در شهرها و روستاها اعزام شدند.

وی افزود: امسال مراسم عزاداری از ابتدای ماه محرم در هیئت‌های عزاداری آغاز شده و عاشقان اباعبدالله‌الحسین با حضور در مساجد و تکایا به عزاداری می‌پردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند از برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه ماه محرم در مصلی نماز جمعه خبر داد و گفت: با همکاری آموزش‌وپرورش نهاوند برنامه احلی من العسل نیز با حضور دانش‌آموزان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی از برنامه‌ریزی برای اقامه نماز ظهر عاشورا همچون سال‌های قبل توسط عزاداران حسینی به‌صورت جماعت در مساجد خبر داد و ابراز کرد: با برگزاری جلسات ویژه با هیئت‌امنای مساجد، شورای هیئت‌های مذهبی، کانون مداحان و نیروی انتظامی و مسئولان ارشد شهرستان برنامه‌ریزی لازم برای انجام مراسم عزاداری به عمل آمده است.

دیدگاه شما