تازه های سایت

کد مطلب: 56603
15. تير 1403 - 14:38
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: سرنوشت کشور در گرو انتخاب‌های آگاهانه هر یک از ما بوده و حضور آگاهانه مردم در انتخابات، بیعتی دوباره با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند جمعه ۱۵ تیرماه با حضور در شعبه اخذ رأی مدرسه حاج نصرتی شهر نهاوند، با بیان اینکه امروز چشم جهانیان به انتخابات ریاست جمهوری در ایران دوخته شده به ایسنا گفت: حضور آگاهانه مردم در انتخابات، بیعتی دوباره با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات امروز، اظهار کرد: سرنوشت کشور در گرو انتخاب‌های آگاهانه هر یک از ماست و به‌طور یقین این انتخاب‌ها نقش مهمی در مسیر رشد و توسعه کشور خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه شاخصه مردمی بودن انتخابات در ایران باید به جهان مخابره شود، افزود: انتخاب ما نه تنها در آینده خود ما موثر است، بلکه آینده دیگران را هم رقم می‌زند و بر همین اساس باید آگاهانه باشد.

احمدوند ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، صحنه‌ انتخابات صحنه‌ عزّت و حماسه و صحنه‌ رقابت برای خدمت است و در صورتی‌ که این حماسه با حضور پرشور مردم برگزار شود، دستاوری ارزشمند برای ملت ایران است.

فرماندار نهاوند تاکید کرد: امروز همه وظیفه داریم با بصیرت و زمان‌ شناسی، موقعیت‌شناس و دشمن‌شناس باشیم و برای تحقق مولفه‌های مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات برای مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح تلاش کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در شهرستان نهاوند ۱۴۹ شعبه اخذ رأی را پیش‌بینی و آماده برگزاری انتخابات شده است، اضافه کرد: در شهر نهاوند و بخش مرکزی ۹۲ صندوق اخذ رأی در نظر گرفته‌ایم که از این تعداد ۶۶ صندوق ثابت و ۲۶ صندوق سیار است، در بخش خزل ۳۲ صندوق در نظر گرفته شده که ۱۳ صندوق ثابت و ۱۹ صندوق سیار است و همچنین در بخش گیان ۱۳ صندوق، شش صندوق ثابت و هفت صندوق سیار و در بخش زرین‌دشت ۱۲صندوق که هشت صندوق ثابت و چهار صندوق سیار تدارک دیده شده است.

به گفته احمدوند، در مجموع ۹۴ صندوق ثابت و ۵۵ صندوق سیار مجموعا جمع‌آوری آراء را در شهرها، روستاها و بخش‌های مختلف شهرستان بر عهده دارند.

دیدگاه شما