تازه های سایت

کد مطلب: 56573
12. تير 1403 - 7:13
امام جمعه نهاوند گفت: هرکسی خواستار ایران قوی و پیشرفته است در انتخابات شرکت کند چون با حضور حداکثری، ایران مقتدر و عزتمند می‌شود.

حجت الاسلام‌ والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار سیاسی  پایگاه خبری  تحلیلی گرو، گفت: مشارکت حداکثری در مرحله دوم انتخابات موجب نااُمیدی دشمنان‌ می‌شود و زمینه‌ساز پیشرفت کشور است.

وی اظهار داشت: دشمنان در طول سال‌های بعد از انقلاب هرکاری توانسته‌اند انجام دادند تا جلوی پیشرفت کشور را بگیرند ولی همواره حضور مردم در صحنه نقشه‌های آن‌ها را خنثی کرده است.

امام جمعه نهاوند افزود: یکی از این صحنه‌ها حضور در انتخابات بوده است که همیشه حضور مردم موجب ناامیدی دشمنان شده است.

وی ادامه داد: مشارکت پرشور باعث خوشحالی مردم و دوستداران انقلاب اسلامی می‌شود و به یاری خدا در روز جمعه مردم با حضور در مرحله دوم انتخابات بازهم حماسه می‌آفرینند.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی اظهار داشت: حضور مردم همواره نقطه قوت نظام اسلامی است و به برکت همین حضور امروز ایران اسلامی در حدی قوی شده است که توان‌ مقابله با هر چالشی در هر سطحی را دارد.

وی افزود: انتخاب اصلاح و مشارکت حداکثری واجب و تکلیف شرعی و ملی است و اگر خواهان پیشرفت کشور هستیم ضرورت دارد در انتخابات شرکت فعال داشته باشیم.

امام جمعه نهاوند گفت: کسانی که خواستار ایران قوی هستند باید مشارکت حداکثری داشته باشند چون حضور پرشور در انتخابات برکات زیادی برای کشور دارد.

وی به معیارهای انتخاب اصلح اشاره کرد و بیان کرد: مردمی، انقلابی و ولایتمدار بودن، کارآمد و پاکدست، پرتلاش و ساده‌زیست بودن و برای مردم و رضای خدا کار کردن از جمله این شاخص‌ها است که باید به آن‌ها توجه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی در پایان گفت: هرچه مشارکت مردم بیشتر باشد؛ امنیت و اقتدار کشور نیز افزایش می‌یابد و دشمنان بیشتر از گذشته مأیوس می‌شوند.

مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیرماه بین مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

دیدگاه شما