تازه های سایت

کد مطلب: 56533
8. تير 1403 - 9:15
امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان نهاوند جمعه هشتم تیرماه با حضور در شعبه اخذ رای آرای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان در اولین دقایق رأی‌گیری با حضور در شعبه اخذ رأی خود را به صندوق انداختند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور امروز ساعت هشت صبح در هزار و ۳۱۳ شعبه انتخاباتی استان همدان آغاز شد.

 فرماندار، فرمانده سپاه، دادستان، معاون سیاسی فرماندار و تعدادی از مسئولان شهرستان نهاوند با حضور در آستان مطهر شاهزاده محمد(ع) رأی خود را به صندوق انداختند.

در نهاوند 149 شعبه اخذ رای فعال هستند.

۲۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی و دست اندرکار کار برگزاری این دوره از انتخابات ریاست جمهوری را در استان همدان برعهده دارند.

چهار هزار نیروی پلیس امنیت برگزاری انتخابات در استان همدان را برعهده دارند.

در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ۶ نامزد براساس حروف الفبا شامل مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی و محمدباقر قالیباف از سوی شورای نگهبان قانون اساسی تایید صلاحیت شدند که پیش از شروع رای گیری، قاضی زاده هاشمی و زاکانی انصراف خود را از ادامه حضور در رقابت های انتخاباتی اعلام کردند.

دیدگاه شما