تازه های سایت

کد مطلب: 56529
7. تير 1403 - 8:14
پس از خبر وخامت حال سرکرده گروهک تروریستی منافقین و انتقال به بخش مراقبت‌های ویژه، گروهک منافقین به خاطر فشارها و تنش‌های داخلی با مدل‌های مختلف دست به انکار ماجرا پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، پس از خبر وخامت حال سرکرده گروهک تروریستی منافقین و انتقال به بخش مراقبت‌های ویژه، گروهک منافقین به خاطر فشارها و تنش‌های داخلی با مدل‌های مختلف دست به انکار ماجرا زد تا جایی که تصاویر منتشر نشده دیدار با یکی از بازنشستگان پارلمان فرانسه را برای رد ادعای وخامت حال او منتشر کردند و با گذاشتن چند پیام با همان الگوی لاپوشانی مرگ مسعود، سعی در بیان روایتی دروغ از وضعیت مریم رجوی داشتند.

اما اخبار به دست آمده حکایت از وضعیت ناپایدار مریم رجوی دارد. طبق این اخبار سرکرده ۷۰ ساله گروهک منافقین روز دوشنبه مجدداً دچار حمله شده است و با استفاده از داروهای با دز بالا سعی در پایدار کردن علائم حیاتی او دارند تا به هر قیمتی شرایط را برای حضور چند دقیقه‌ای در مراسم سالانه خود در ۹ تیر مهیا کنند تا کمی از فشارهای داخلی نفرات کاسته شود.

همچنین بر اساس اطلاعات به دست آمده، دولت فرانسه ضرب العجلی دو ماهه برای تخلیه مقر این گروهک در مشار که دو هفته پیش به آن حمله کرده و برخی تجهیزات جاسوسی و سلاح و نفرات غیرمجاز در آن را ضبط کرده بودند، داده است. کادر گروهک در فرانسه چند مکان پیشنهادی مانند کارخانه‌ای متروکه در حاشیه پاریس برای جابجایی پیشنهاد داده‌اند که پلیس فرانسه به علت عدم امکان کنترل و نظارت دائمی با آن مخالفت کرده است و همچنین پیشنهاد گروهک مبنی بر انتقال به مکانی جدید در شهر پاریس را به علت "خطرناک بودن حضور منافقین برای امنیت فرانسه" رد کرده است.

برخی اخبار از فشار دولت فرانسه برای تخلیه قرارگاه اصلی منافقین و سرکردگان آن در "اور سوراواز " و تعیین ضرب العجلی سه ماهه حکایت می‌کنند.

منبع: مهر

دیدگاه شما