تازه های سایت

کد مطلب: 56525
7. تير 1403 - 8:01
نماینده مردم شریف شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی از عموم مردم برای مشارکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا نثاری با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم برای مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت و اعلام نمود.

 در این بیانیه آمده است؛ برگزاری انتخابات متعدد در کشور ، تجلی جمهوریت نظام ، مردم سالاری دینی و اقتدار ملی است. حضور مردم در صحنه  انتخابات و نحوه مشارکت عمومی آنان، نشان ازمیزان همبستگی و پشتوانه مردمی بوده و این افتخار همواره  کشور ما را در مقابل توطئه‌های گسترده  از جهات مختلف مصون داشته است.عزت، توانمندی،سربلندی و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی و منطقه ای مرهون خون شهدا و مشارکت مردم عزیز در صحنه های سیاسی بوده که این حضور آگاهانه مردم در هر انتخابات، پشتوانه‌ای مطمئن برای منتخبان و زمینه خدمتگزاری مطلوبتر را فراهم میسازد که مسئولیت تاثیرگزار و حساسی همچون ریاست‌جمهوری نیز قطعاً از این قاعده مستثنی نیست. از همه احاد ملت بزرگ و شریف ایران،علی الخصوص مردم شریف و فرهیخته شهرستان نهاوند با هر گرایش و سلیقه‌ای دعوت مینمایم با شرکت گسترده و پرشور در انتخابات ریاست‌جمهوری، باردیگر اهتمام خود را نسبت به سربلندی نظام جمهوری اسلامی نشان داده وهمچون گذشته خالق حماسه‌ای مجدد در نظام سیاسی کشور گردند.سربلندی و سلامتی همه هموطنان عزیز و خدمتگزاران صدیق را از ایزد منان خواستارم.

دیدگاه شما