تازه های سایت

کد مطلب: 56524
7. تير 1403 - 7:59
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر نیت کاندیداها بهبود وضع موجود باشد می‌توانند با سنجیدن توانمندی‌ها به یک اجماعی پیرامون فرد اصلح برسند بدین ترتیب انتخاب نیز برای مردم آسان‌تر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا نثاری در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت اجماع کاندیداها به نفع فرد اصلح، بیان کرد: موضوع انتخابات در سال جاری با توجه به وضعیت پیش آمده برای دولت شهید رئیسی، شرایط خاصی دارد و قطعا مردم باید با انتخاب یک فرد اصلح به ادامه مسیر پیشرفت کشور کمک کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: کاندیدای اصلح فردی است که توانمندی لازم را دارد و به نفع مردم گام بر می‌دارد. کاندیدایی اصلح است که با توجه به ظرفیت‌های کشور در حوزه‌های مختلف به دنبال توزیع عادلانه امکانات بوده و رضایتمندی مردم را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

وی ادامه داد: همه کاندیداهایی که تا به اینجا آمده‌اند قطعا افراد خوبی بوده و هستند که تایید شدند ولی می‌توان بین این افراد نیز اجماعی صورت بگیرد به نفع فردی که اصلح است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: شاید برای مردم در این شرایط و در این زمان کوتاه انتخاب کاندیدای اصلح کار سختی باشد. به نظر بنده اگر نیت کاندیداها بهبود سفره مردم و بهبود وضع موجود و کنترل و کاهش تورم است می‌توانند با سنجیدن توانمندی‌ها به یک اجماعی پیرامون فرد اصلح برسند بدین ترتیب انتخاب فرد اصلح نیز برای مردم آسان‌تر خواهد شد.

نثاری تاکید کرد: این وظیفه کاندیداهاست که تصمیم بگیرند چه کسانی در صحنه مانده و چه کسانی کنار بروند. اجماع پیرامون فرد اصلح انتخاب مردم را آسان‌تر خواهد کرد وگرنه همه دوستان برای مردم قابل احترام هستند.

انتهای پیام

دیدگاه شما