تازه های سایت

کد مطلب: 56502
4. تير 1403 - 7:55
کارشناس مذهبی نهاوند بابیان اینکه اگر امروز درصحنه انتخابات حضور پیدا نکنیم دشمن حضور می‌یابد وفرصت جبران سخت می‌شود، گفت: مسیر شهید جمهور نشانگر راه حق و انتخاب درست خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام ایمان ترکاشونددر نهاوند انتخابات را مهمترین مسئله ایران و جهان اسلام دانست و اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران یکی از مهمترین مسئله ایران وجهان اسلام است.

وی افزود: انتخابات این دوره ریاست جمهوری یکی از سخت‌ترین انتخاباتی است که مردم ما پیش‌رو دارند و آن هم انتخاب فردی است که بتواند جایگاه شهید رئیسی را حفظ کند و به مردم پشت نکند.

این کارشناس مذهبی نهاوند گفت: حضور مردم در انتخابات و انتخاب اصلح همانند حضور شهدا در هنگام دفاع مقدس و مدافعان حرم است، ایران حرم اهل بیت(ع) است و مردم باید از این حرم به خوبی حفاظت کنند و باید طوری رای بدهیم که مدیون شهدا نباشیم .

وی بیان کرد: بصیرت یعنی شناخت حقایق و اطرفیان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران که تشخیص دادن آن سخت است و باعث انتخابی اصلح می‌شود.

ترکاشوند با بیان اینکه اگر امروز درصحنه انتخابات حضور پیدا نکنیم دشمن حضور پیدا می‌کند و فرصت جبران سخت می‌شود، تصریح کرد: مسیر شهید جمهور نشانگر راه حق و انتخاب درست خواهد بود، که امیدواریم مردم انتخابی درست در راستای ولایت فقیه و راه شهید رئیسی داشته باشند.

دیدگاه شما