تازه های سایت

کد مطلب: 56495
3. تير 1403 - 7:52
امام‌جمعه نهاوند گفت: کشور رئیس‌جمهوری شجاع و پرکار و انقلابی از جنس شهیدان رجایی و رئیسی می‌خواهد که برای مردم کار کنند و از دشمن نهراسد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری « گرو نهاوند» گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان تلاش‌های زیادی برای نابودی کشور انجام دادند و در این راستا جنگ تحمیلی را شروع کردند، فتنه 78 و ۸۸ و تحریم، تهدید و حوادث سال ۹۶ و ۹۸ و حوادث بعدی را برنامه‌ریزی و اجرا کردند ولی مردم همواره آن‌ها را ناامید کردند.
وی ادامه داد: امام راحل خداباور بود و به مردم اتکا داشت و همواره مردم را همه کار می‌دانست و به همین دلیل بود که بر همه این مشکلات پیروز شدیم و در تمام این بحران‌ها مردم نشان دادند پشتیبان ولی‌فقیه هستند.
امام‌جمعه نهاوند افزود: دشمنان هر کاری برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی انجام دادند ولی بازهم نتوانستند استقامت و مقاومت مردم را در هم بشکنند و یک روز صدام را به جان انقلاب انداختند و بعد منافقان و تروریست‌ها و تجزیه‌طلب‌ها را به جان انقلاب انداختند ولی مردم نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کردند.
وی بیان کرد: امام به وعده خدا ایمان داشتند و مردم هم با عمل به فرمایشات امام راحل و پس از ایشان مقام معظم رهبری بر همه دشمنی‌ها تا الآن پیروز شده‌اند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی به یکی دیگر از عرصه‌های دشمنی علیه انقلاب اشاره کرد و گفت: حضور در انتخابات بسیار بااهمیت است و مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح بسیار مهم است و وظیفه ما تبیین شاخص‌ها بر اساس معیارهای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا و انقلاب اسلامی است.
وی عنوان کرد: امروز ما رئیس‌جمهوری از جنس شهید رجایی و رئیسی می‌خواهیم که برای مردم کار کند و از دشمنی‌ها نهراسد و شبانه‌روز تلاش کند و دشمنان را ناامید کند.
امام‌جمعه نهاوند افزود: وحدت و اعتقاد مردم، بصیرت، آگاهی به راه امام و شهدا سرمایه‌های گران‌قدری هستند که باید موردتوجه باشند و مواظب باشیم در این ایام خدشه‌ای به آن‌ها وارد نشود.
وی ادامه داد: به برکت مقاومت مردم امروز پیشرفت کرده‌ایم و باید خدمات انجام‌شده برای مردم بیان شود چون خیلی کارشده است و امروز ایران اسلامی بااقتدار و عزتمند است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی گفت: نباید مردم را ناامید کرد که در این ایام متأسفانه عده‌ای سیاه نمایی می‌کنند و خدمات انجام‌شده را نادیده می‌گیرند که باید آگاه باشیم و در این ایام تا انتخابات دستاوردها بیان شود.
وی افزود: افراد تأثیرگذار، رسانه‌ها و معتمدان می‌توانند برای مخاطبانشان روشنگری کنند و در جامعه تأثیرگذار باشند و علاوه بر دعوت به مشارکت در انتخابات معیارهای انتخاب اصلح را که شامل انقلابی بودن، مردمی و ساده زیستن، پرکاری، ولایتمداری و نترسیدن از دشمنان را بیان کنند تا ادامه راه خدمت شهید رئیسی تداوم داشته باشد.

دیدگاه شما