تازه های سایت

کد مطلب: 56469
31. خرداد 1403 - 7:44
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند خبر داد:
جریمه 112 میلیونی واحد صنفی دکوراسیون منزل در نهاوند
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند از جریمه نقدی متصدی متقلب یک واحد صنفی دکوراسیون منزل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمود رضا شکرائی در گفتگو با خبرنگاران شهرستان گفت: واحد صنفی طراحی و دکوراسیون منزل به دلیل تقلب در اجرای سفارش و صادر نکردن برگ خرید جریمه شد.
وی در تشریح این خبر اظهار داشت: پرونده یک واحد صنفی طراحی دکوراسیون داخلی منزل پیرامون صادر نکردن برگ خرید و تقلب در اجرای سفارش مشتری باارزش تخلف 557 میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند رسیدگی شد.
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متخلف را به پرداخت یک میلیارد و 120 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
شکرائی گفت: شعبه همچنین حکم به پرداخت 557 میلیون ریال اضافه دریافتی به شاکی کرد.
وی بیان کرد: بازرسان اتاق اصناف گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری تهیه و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند همچنین در ادامه از محکومیت دو میلیارد و 575 میلیون ریالی یک واحد صنفی برای تقلب در عرضه سموم دفع آفات نباتی در شهرستان نهاوند خبر داد.
شکرائی گفت: این پرونده در شعبه اول بدوی نهاوند برای تقلب در عرضه 46 بسته سموم دفع آفات یارانه‌ای به ارزش 257 میلیون ریال رسیدگی و متهم به پرداخت دو میلیارد و 575 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند افزود: بازرسان اتاق اصناف شهرستان نهاوند در بازرسی از واحدهای صنفی، تخلف را احراز و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیدگاه شما