تازه های سایت

کد مطلب: 5641
23. آذر 1391 - 15:27
پایگاه خبری گرو : رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند با بیان اینکه بعد از گذشت 34 سال از حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این انقلاب به جهان صادر شده است، گفت: درخت تنومند انقلاب اسلامی هم اکنون در اقصی نقاط جهان سایه گسترده است.
خبرگزاری فارس: درخت انقلاب در اقصی نقاط جهان سایه گسترده است

به گزارش "پایگاه خبری گرو" ، حجت‌الاسلام حسین گروسی عصر دیروز در کار گروه تبیین شئونات و موازین اسلامی در فرمانداری نهاوند اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب ارزش‌هاست زیرا مردم با پیروی از رهبری گرانقدر و ولی‌فقیه زمان در راستای تبیین ارزش‌ها و قداست‌ها جان خود را نثار کردند.

وی با اشاره به اهمیت اجرای برنامه‌های منظم و اثرگذار به ویژه برای نسل جوان افزود: به هر اندازه که بتوان در اجرای برنامه‌های مذهبی از سخنرانان معروف و سرشناس استفاده کرد به همان میزان می‌توان جوانان را با مفاهیم دلنشین معنوی و مذهبی آشنا کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند اجرای سبک زندگی دینی را برای ترویج معنویت در جامعه ضروری خواند و گفت: برای اینکه بتوان سبک زندگی دینی داشته باشیم باید از نظرات سازنده نخبگان، مراجع و فرهیختگان دینی و اسلامی بهره برد.

گروسی با اشاره به بهره‌گیری از روحانیون و مبلغان دینی در برنامه‌های مختلف در شهرستان افزود: در ماه محرم به ویژه دهه اول و دوم محرم بیش از 200 نفر از روحانیون مستقر در طرح هجرت در شهرستان استفاده شده که امسال برای نخستین بار هر یک از هیئت‌های عزاداری می‌توانند یک نفر روحانی را در اختیار داشته باشند.

وی به یکی دیگر از کارهای مهم سازمان تبلیغات به ویژه در سطح روستاهای شهرستان نهاوند اشاره کرد و ابراز داشت: ساخت خانه‌های عالم نقش مهمی در انسجام کارهای فرهنگی، اجتماعی و معنوی در سطح روستاها داشته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند از اجرای بیش از ده‌ها همایش مذهبی، معنوی و اجتماعی در سطح شهرستان در طول سال خبر داد و افزود: همایش حجاب و عفاف و همایش امر به معروف و نهی از منکر مهمترین این همایش‌هاست.

وی زنان را یکی از ارکان اصلی تشکیل‌دهنده خانواده و در نهایت جامعه خواند و اضافه کرد: برپایی همایش حجاب و عفاف با حضور مربیان مجرب و روحانیون خواهر توانسته در راستای نهادینه کردن فرهنگ غنی اسلامی و الهی در سطح جامعه نقش مؤثری داشته باشد زیرا اجرای شئونات اسلامی بخشی از آن توسط زنان در جامعه قابل اجراست.

دیدگاه شما