تازه های سایت

کد مطلب: 56403
23. خرداد 1403 - 1:48
فرماندار نهاوند گفت: سازمان همیاری استان با عمل به تعهداتش در سرآب گیان نهاوند موجبات رضایت‌مندی مردم منطقه و مسافران را فراهم‌ کند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در بازدید از اقدامات انجام شده در سرآب گیان نهاوند که به همراه مسئولان بخش برگزار شد، گفت: باید از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کنیم و موجب خرسندی مسافران شویم.

وی اظهار داشت: نهاوند به شهر سرآب‌ها مشهور است و باید از این پتانسیل‌ها برای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه منطقه‌ای استفاده کنیم.

احمدوند افزود: سرآب گیان یکی از این مکان‌هایی است که سالانه میزبان هزاران مسافر از سراسر کشور است و ایجاد زیرساخت‌ها در این سرآب اولویت دارد.

وی بیان کرد: بخش و شهر گیان یکی از مناطق خوش‌ آب‌ و هوای استان همدان است که دارای ظرفیت‌های فراوان در حوزه گردشگری و کشاورزی است.

فرماندار نهاوند گفت: سازمان همیاری استان باید نسبت به تعهدات خود در این سرآب عمل کند و موجبات رضایت‌مندی اهالی گیان و گردشگران را فراهم کند.

وی بیان کرد: باید از این نعمت و طبیعت بی‌نظیر خدادادی بهترین استفاده و بهره را ببریم و با همت جمعی باعث توسعه گردشگری در این منطقه زیبا باشیم.

احمدوند اظهار داشت: لازمه بالفعل شدن ظرفیت‌های موجود در بخش گیان خصوصاً در حوزه گردشگری همت جمعی متولیان بخش است.

وی گفت: همه باید برای ایجاد رضایت‌مندی مسافران تلاش کنند و امکانات لازم را در سرآب ایجاد کنیم‌ تا گردشگران بیشتری جذب کنیم.

فرماندار نهاوند افزود: بنابراین با توجه به فصل تابستان و حضور مسافران و گردشگران در سرآب گیان لازم است با همفکری و تلاش مضاعف جهت توسعه و ایجاد رضایت مسافران اقدامات لازم صورت گیرد.

وی بیان کرد: دستگاه‌های مسئول باید تعهدات و اقداماتی را که تعهد کرده اند انجام دهند تا مشکلات کاهش یابد و رونق و توسعه گردشگری را در منطقه گیان مشاهده کنیم.

انتهای خبر/

دیدگاه شما