به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، عباس عبدلی معاون پشتیبانی آموزش وپرورش نهاوند با اعلام این خبر گفت: ثبت و سفارش كتابهای درسی سال تحصيلی 1404-1403 دانش آموزان میانپایهی دوره های تحصيلی آموزش ابتدايی، متوسطه اول و متوسطه دوم از تاریخ 28 فروردینماه از طريق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir يا پنجره واحد خدمات الكترونيک وزارت آموزش وپرورش به آدرس my.medu.ir و يا سامانه فروش و توزيع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir امکان پذیر شده است و در روزهای پایانی خود می باشد.
وی با بیان اینکه بهای هر دوره كتب درسی هنگام ثبت سفارش قابل مشاهده می باشد و به صورت الکترونیکی پرداخت می شود، ادامه داد: طبق آخرین گزارش دریافتی از سامانه فروش کتب درسی، تا به امروز دوشنبه 21 خردادماه ثبت سفارش کتب درسی حدود 96 درصد دانشآموزان میانپایه نهاوند انجام شده است که با توجه به اینکه در روزهای پایانی مهلت ثبت سفارش کتب درسی هستیم، انتظار میرود مدیران مدارسی که آمار پایینی در این رابطه دارند در اسرع وقت نسبت به ثبت سفارش کتب درسی دانشآموزان اقدام نمایند و اولیای محترم دانشآموزان نیز همکاری لازم را در این خصوص به عمل آورند.
عبدلی خاطرنشان کرد: ثبت سفارش کتب درسی دانشآموزان پایه های اول، هفتم و دهم نیز از تاریخ 10 تیرماه لغایت 9 شهریورماه انجام خواهد شد.
دیدگاه شما