تازه های سایت

کد مطلب: 56390
22. خرداد 1403 - 7:19
سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند از برگزاری اردوی جهادی گروه جهادی دامپزشکی نهاوند به منظور افزایش سطح خدمات رسانی به دامداران شهرستان در روستای «گیل آباد» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، توکلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار کرد: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی اردوی جهادی گروه جهادی دامپزشکی نهاوند به منظور افزایش سطح خدمات‌رسانی به دامداران شهرستان در روستای «گیل آباد» با خدمات آموزشی، درمان دام وطیور، سم پاشی جایگاه و بدن دام و واکسیناسیون دام سبک وسنگین برگزار شد.

وی افزود: محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به روستائیان همراه با ترویج و آموزش مسائل بهداشت و بیماری‌های دام برای ارتقای اطلاعات و آگاهی دامداران برای افزایش سطح سلامت آحاد جامعه با شعار دام سالم، غذای سالم و در نهایت انسان سالم از سیاست‌های اداره کل دامپزشکی استان است.

سرپرست اداره دامپزشکی نهاوند گفت: هدف از برگزاری اردوی جهادی دامپزشکی علاوه بر گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی ارائه خدمت بیشتر به دامداران مناطق روستایی و کنترل بیماریهای مشترک بین انسان و دام، تامین فراورده‌های سالم بهداشتی و در نهایت افزایش تولید است که در طول سال به مناسبت های مختلف ملی مذهبی برگزار می‌شود.

دیدگاه شما