تازه های سایت

کد مطلب: 56369
20. خرداد 1403 - 7:23
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: روز گذشته شاهد بارش‌هایی در نقاط استان همدان بودیم که بیشترین بارش‌ها در شهر ملایر به میزان پنج میلی‌متر گزارش شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، «روح‌الله زاهدی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: همچنین بیشترین سرعت وزش باد طی روز گذشته در قهاوند به میزان ۶۵ کیلومتر بر ساعت گزارش شد.

وی افزود: از امروز تا اواخر هفته در ساعات بعدازظهر رشد ابر را داریم و این رشد ابرها به ویژه در مناطقی از شمال استان می‌تواند همراه با بارش‌هایی به شکل پراکنده یا رگبار موقتی باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان ادامه داد: علاوه بر آن وزش باد و وزش باد شدید طی روزهایی در ساعات بعدازظهر به ویژه دوشنبه و سه‌شنبه در نقاط مختلف استان را انتظار داریم.

زاهدی بیان کرد: از نظر دمایی با اینکه ثبات نسبی دما را داریم، اما نوساتی به شکل افزایشی نیز پیش‌رو داریم و ممکن است یک تا ۲ درجه دما افزایش پیدا کند.

وی گفت: کمینه و بیشینه در ایستگاه فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ و ۳۱ درجه سلسیوس گزارش شده و در این مدت بهار با ۱۰ درجه خنکترین و اسدآباد با ۳۲ درجه سلسیوس گرمترین ایستگاه استان گزارش شده است.

دیدگاه شما