تازه های سایت

کد مطلب: 56354
18. خرداد 1403 - 14:56
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نهاوند از فعالیت ۱۰ طرح عمرانی راهداری با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در این شهرستان خبر داد:

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،سید حسین موسوی گفت: ساخت راه‌های روستایی عشوند-برجک و قشلاق- راوند بطول ۵ کیلومتر در حال ساخت و ۴ دستگاه زیرگذر نیز با پیشرفت فیزیکی میانگین ۹۰ درصدی در حال اتمام و تکمیل است.

او تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر شانه سازی و آزادسازی حریم، ۲/۵ کیلومتر نصب نیوجرسی،۳۵ مورد رفع تجاوز به حریم، ۶۷ کیلومتر خط کشی، ۵ مورد ترانشه برداری، ۴ مورد ایمن سازی و اصلاح تقاطع در جاده های شهرستان نهاوند انجام شده است.

موسوی تأکید کرد: عملیات اجرایی تعریض تقاطع در محور فارسبان-شهرک با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در حال تکمیل است و در تلاش هستیم تعریض این تقاطع تا پایان فصل کاری به بهره برداری برسد.

این مسئول با اشاره به وجود جاذبه‌های طبیعی گردشگری و آغاز سفر‌های تابستانی در شهرستان نهاوند افزود: از تمامی توان و ظرفیت‌های راهداری برای ارتقاء ایمنی جاده های اصلی، فرعی و روستایی نهاوند استفاده می‌شود که در همین زمینه ۳۱ نیروی راهدار با استفاده از ۲۱ دستگاه از ماشین الات مشغول خدمت رسانی به هم استانی‌ها و هموطنان گرامی هستند.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نهاوند گفت: در سال گذشته ۳۳۴کیلومتر خط کشی،۳۹ کیلومتر روکش آسفالت، ۲ هزار و ۶۷۲ عدد تابلو وعلائم،۱۷۰ شاخه گاردریل و۳ کیلومتر نیوجرسی در طول جاده های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان نهاوند اجرا شده است.

دیدگاه شما