تازه های سایت

کد مطلب: 56331
15. خرداد 1403 - 14:41
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: فارغ از نگاه‌ها و شرایط سیاسی که در سطح دنیا حاکم است باید همه ملت‌های آزاده در صحنه حاضر شده تا بتوان جلوی ظلم آشکار رژیم کودک‌کش صهیونیستی را گرفت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا نثاری با تاکید بر ضرورت حضور ملت‌ها در صحنه برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی، بیان کرد: قطعا امروز هر انسان آزاده‌خواهی در سطح دنیا پیرامون مسئله فلسطین و ظلمی که به مردم مظلوم فلسطین می شود باید در صحنه آمده و از خود واکنش نشان دهد. ظلم و جوری که  توسط رژیم کودک کش صهیونیستی به زنان و کودکان در غزه در حال انجام است باید از سوی ملت های دنیا محکوم شود.

وی در ادامه اظهار کرد: لازم است همه گروه‌ها، حاکمیت‌ها و نظام های مختلف در صحنه حاضر شده و اگر وجدان بیداری دارند نسبت به این جنایات واکنش به موقعی داشته باشند تا هرچه سریع تر جلوی این جنایات گرفته شود.

نثاری گفت:‌ حمایت از مظلومان سراسر جهان همیشه جزء رسالت های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و ما همواره در کنار مردم فلسطین و غزه ایستاده ایم.

  نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مردم ما هیچ گاه در برابر ظلم به مظلوم سکوت نکردند و همواره حامی مردم فلسطین بوده اند. هر کسی در هر جایی از این کره خاکی اگر وجدان بیداری داشته باشد، باید نسبت به این ظلم آشکار واکنش نشان دهد. فارغ از نگاه ها و شرایط سیاسی که در سطح دنیا حاکم است باید همه ملت ها در صحنه حاضر شده تا بتوان جلوی این ظلم را گرفت.

نثاری در پایان تاکید کرد: امروز بحث انسانیت در میان است و شاهد هستیم که به مردم بی گناه به صورت علنی ظلم می شود. هیچ انسان آزاده ای نباید در برابر این ظلم آشکار سکوت کند.

دیدگاه شما