تازه های سایت

کد مطلب: 56324
14. خرداد 1403 - 13:53
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند:
تداوم راهبرد ظلم‌ستیزی امام راحل توسط رهبر انقلاب
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند گفت: مبارزه با ظلم و ستم از راهبردهای اصلی مکتب فکری امام راحل و مقام معظم رهبری است.

شهروز کیانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری گرو نهاوندگفت: در ایام ارتحال امام خمینی(ره) تکلیف و وظیفه داریم که ابعاد شخصیتی و ویژگی‌های مکتب ایشان را تبیین و تشریح کنیم. 

وی اظهار داشت: امام راحل و گرانقدر ما با تربیت شاگردانی چون شهیدان رجایی، بهشتی، باهنر و شخصیت‌های بابصیرت و آگاه و انقلابی مانند مقام معظم رهبری مسیر پرافتخار و بااقتدار انقلاب اسلامی را تداوم بخشید. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند افزود: شهدای خدمت و شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی از دیگر شاگردان مکتب انسان‌ساز امام راحل بودند که در حین خدمت به مردم به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: امام عزیز ما بهترین عالمان و افراد این جامعه را پرورش دادند که خالصانه برای پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی تلاش کردند که شهید سلیمانی نمونه برجسته‌ای از پرورش یافتگان این مکتب بود.

کیانی اظهار داشت: مکتب امام راحل انسان‌ساز و تربیت‌کننده افرادی است که در مقابل ظلم و ستم ایستادند و امروز می‌بینیم در دنیا چه تجمع‌هایی بر علیه استکبار و ظلم شکل گرفته است.

وی بیان کرد: هرچه بتوانیم باید در راستای ترویج افکار و اندیشه‌های امام راحل تلاش کنیم و از این مکتب و معارف ایشان بهره ببریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند در بخش دیگری از سخنانش گفت: مبارزه با  ظلم و ستم از ویژگی‌های اصلی مکتب امام راحل است و کشورهای مسلمان و آزاده دنیا به تأسی از این مکتب، امروز در مقابل ستم ایستاده‌اند. 

وی بیان کرد: امروز مردم دنیا علیه جنایت‌های صهیونیست‌ها قیام کرده‌اند و در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی اروپا و آمریکا، جوانان از مظلومان فلسطین حمایت می‌کنند.

کیانی گفت: تاکنون چنین نبوده است ولی به برکت ایستادگی و مقاومت مردم ایران اسلامی در برابر استکبار، امروز شرایط دنیا تغییر کرده است.

وی بیان داشت: حمایت از مظلومان از راهبردهای اصلی انقلاب اسلامی است و در منظومه فکری امام راحل بر این مورد تأکیدات فراوانی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند افزود: پس از رحلت حضرت امام خمینی(ره) حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار و ظلم توسط رهبری معظم انقلاب با قدرت تداوم یافت و ایشان راه امام راحل را باعزت و افتخار ادامه دادند و باید قدردان این نعمت باشیم.

دیدگاه شما