تازه های سایت

کد مطلب: 56323
13. خرداد 1403 - 13:48
فرمانده سپاه نهاوند گفت: برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) ۴۵۰ نفر از نهاوند عازم مرقد مطهر امام هستند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری گفت: عاشقان امام روح‌الله هرساله در نیمه خرداد از سراسر کشور برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام و شهدا در مرقد مطهر جمع می‌شوند.

  وی اظهار داشت: در این مراسم حاضران از بیانات  مقام معظم رهبری بهره‌مند می‌شوند و برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود و امسال نیز از شهرستان نهاوند اعزام خواهیم داشت.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: امسال استقبال برای شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) خیلی زیاد بود و به دلیل کمبود اتوبوس امکان اعزام‌ همه میسر نبود ولی تعداد ۴۵۰ نفر به این مراسم اعزام می‌شوند.

   وی ادامه داد: عاشقان اندیشه‌های امام خمینی(ره) در شهرستان نهاوند با ۱۵ دستگاه اتوبوس اعزام می‌شوند که شامل برادران و خواهران است. 

مختاری افزود: همچنین حوزه علمیه خواهران نهاوند نیز یک اتوبوس ۴۰ نفره را به این مراسم اعزام خواهد کرد.

وی بیان کرد: امشب کار اعزام زائران انجام می‌شود و بعد از سخنرانی فردای رهبر معظم انقلاب در مرقد مطهر امام راحل شهروندان نهاوندی باز می‌گردند.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: همه دستگاه‌های شهرستان در‌ این اعزام‌ها حضور و مشارکت و پشتیبانی و تعامل دارند.

  وی بیان داشت: آتش‌نشانی، پلیس راهور، پزشک و آمبولانس نیز کاروان‌های شهرستان را همراهی می‌کنند.

مختاری افزود: مردم‌ عزیز و انقلابی ایران اسلامی عاشقانه امام خوبی‌ها را دوست دارند و هرسال در ایام ارتحال با حضور باشکوه خود حماسه‌ای ماندگار از جنس عشق و ارادات به ولی فقیه را نشان می‌دهند.

دیدگاه شما