تازه های سایت

کد مطلب: 56322
14. خرداد 1403 - 0:10

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  پیام مشترک فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند به مناسبت ۱۴ خرداد سالروز رحلت امام خمینی(ره) و ۱۵ خرداد سالروز قیام خونین قم منتشر شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

   ۱۵ خرداد یک روز نیست، یک تاریخ است، یک تاریخ سراسر شکوهمند که برای همیشه باید جاودانه نگهداشته شود. (امام خمینی"ره") 

حضرت آیت‌الله العظمی امام خمینی(ره) نهضت اسلامی و انقلابی خویش را از ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ آغاز و با صبرِ طولانی و تلاش وصف ناپذیر در برابر رژیم خائن پهلوی که وابسته به بیگانگان و دشمنان اسلام بود ایستادگی کرد و مردم را به قیام  برای اقامه شعائر اسلامی و اجرای احکام الهی فراخواند.

مردم مسلمان ایران به این نهضت پاسخ مثبت دادند و لبیک گفتند و جان و مال خویش را در طَبق اخلاص قرار دادند تا انقلابی اسلامی، برای تاسیس نظامی مبتنی بر اصول اسلام برپا گردد.

اکنون وظیفه ی ماست که برای حفظ و پاسداشت این نظام مقدس قدرتمند از هیچ کوششی دریغ نورزیم تا ان شاءالله در پیشرفت و تعالی کشور ایران اسلامی خویش توفیقاتی بیشتری داشته باشیم.

اکنون راه امام (ره) پیش روی ماست و موفقیت ایران اسلامی جز در اجرای اهداف متعالی آن بزرگوار نیست.

ضمن تسلیت فرارسیدن سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) به امت اسلامی و مردم عزیز شهرستان انقلابی نهاوند، با آرمانهای ایشان تجدید عهد می‌کنیم و با گرامیداشت یوم الله ۱۵ خرداد، خود و مسئولان نظام اسلامی را به بیعت دوباره با امام (ره) و جانشین خلفش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) فرامی‌خوانیم.

دیدگاه شما