تازه های سایت

کد مطلب: 56313
13. خرداد 1403 - 6:59
فرماندار و نماینده نهاوند از وضعیت نامناسب پایانه مسافربری این شهرستان که باعث گلایه زیاد همشهریان شده بازدید و در جریان مشکلات آن قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، پایانه مسافربری شهر نهاوند در حالی پس از ۱۰ سال از افتتاح آن، بدون متولی و نظارت اداره می‌شود که شرایط مناسبی ندارد و باعث گلایه همشهریان شده است.

مسافران از وضعیت امکانات رفاهی آن ازجمله؛ سرویس بهداشتی، روشنایی محوطه، بهداشت و نظافت محوطه، جانمایی و عدم دسترسی مناسب و گلایه دارند.

در پی گلایه مردم و مسافران و نارضایتی آن‌ها فرماندار و نماینده نهاوند از وضعیت پایانه مسافربری نهاوند بازدید میدانی کردند و اعلام کردند که شرایط موجود را در شأن نام، تاریخ و قدمت مردم نهاوند نیست.

احمدوند فرماندار نهاوند از متولیان امر خواستار رفع مشکلات موجود در پایانه شد و گفت: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و حضور مسافران و گردشگران این وضعیت شایسته نام و قدمت شهرستان نیست.

نثاری نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: به‌هیچ‌وجه شرایط موجود پایانه مسافربری نهاوند زیبنده مردم شهرستان و مسافران نیست و کوتاهی و قصور متولیان امر پذیرفته نیست.

وی با تعیین ضرب‌الاجل برای رفع مشکلات موجود خواستار پیگیری توسط اداره راهداری به‌عنوان ناظر دولتی و ساماندهی توسط مالک بخش خصوصی در اسرع وقت شد.

نثاری تأکید کرد: در صورت عدم رفع مشکلات موجود برای متولیان امر پیگیر اقدامات قانونی خواهیم شد.

دیدگاه شما