تازه های سایت

کد مطلب: 56304
12. خرداد 1403 - 8:03
نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:
لزوم تعیین تکلیف سد گرین و احیای واحدهای تولیدی تعطیل شده
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت فراوان نهاوند در حوزه کشاورزی باید پروژه سد گرین که مطالبه مردم است تعیین تکلیف شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا نثاری در گفتگو با خبرنگاران نهاوند گفت: شهرستان ظرفیت‌های زیادی در گردشگری دامداری و کشاورزی دارد و می‌توانیم این ظرفیت‌ها را از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل کنیم.
وی اظهار داشت: در این خصوص از اقدامات نمایندگان سابق شهرستان که قطعاً اقداماتی انجام‌گرفته قدردانی می‌کنم اما حتماً کافی نبوده و برنامه بنده به‌عنوان نماینده شما در کنار دولت بودن است.
نماینده مردم نهاوند در مجلس افزود: تعیین تکلیف سد گرین که پروژه‌ای است نزدیک به ۱۵ سال در حال انجام است ولی پیشرفتی خاصی نداشته که حتماً مطالبه همه مردم شهرستان از بنده است و باید تعیین تکلیف شود.
وی ادامه داد: امیدواریم دولت به نیازهای شهرستان در حوزه‌های مختلف توجه ویژه داشته باشند و مطالبات به‌حق و به‌جای مردم باید دیده شود.
نثاری بابیان اینکه در حوزه راه و راه‌آهن مشکل بسیار جدی داریم بیان داشت: در حوزه احیا کارخانه‌هایی که در شهرستان داریم و  تعطیل هستند باید کارهای اساسی صورت بگیرد.
وی افزود: در حوزه صنایع تبدیلی و بحث توسعه  زمینه‌های کشاورزی به‌عنوان قطب کشاورزی، بحث گلخانه‌ها که به‌صورت یک ظرفیت بسیار ویژه در شهرستان تعریف‌شده قابل‌چشم‌پوشی نیست  و بحث کشاورزی قابل‌چشم‌پوشی نیست و انتظار دارم این مسائل را به‌صورت ویژه جلو ببریم.
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: توجه به حوزه شهری و فضاهای رفاهی و توزیع امکانات شهری به‌صورت متناسب بین مناطق مختلف شهری باید صورت بگیرد.
وی اظهار داشت: احیای شهرک صنعتی که حدود ۶۰ درصد آن‌ها متأسفانه با تعطیلی روبرو هستند در برنامه است و خصوصاً مبل و منبت که خواستگاهش هستیم ولی ظرفیتش شناسانده نشده است.
نثاری ادامه داد: فضاهای آموزش عالی، آموزش‌وپرورش، توجه ویژه به بخش کشاورزی و مطالبات به‌حق کشاورزان و مخصوصاً ساماندهی انهار کشاورزی از دیگر برنامه‌ها است.
وی بیان کرد: کارخانه‌ای که در شهرستان کلنگ زنی شده باید ساماندهی شود  تا باعث رونق اقتصادی شهرستان شود.
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: توجه ویژه به حوزه فرهنگی و اجتماعی و ترمیم نقاط ضعف با همکاری سایر سازمان‌ها داریم.
وی بیان کرد: توجه ویژه به بحث مسکن (چه ساخت‌وسازها و ساماندهی بازار رهن و اجاره)، قطعاً در مجلس شورای اسلامی مصوبات خوبی در خصوص رهن و اجاره مسکن به تصویب رسیده که در آینده نزدیک به نفع مردم عزیز با محوریت مجلس در دستور کار قرار خواهد گرفت.
نثاری افزود: تقویت تجهیزات سازمان‌های خدمات رسان ازجمله شهرداری‌ها، آتش‌نشانی، راهداری و بیمارستان‌ها و مطالبات مردم در حوزه بهداشت که کم هم نیست جای کاری زیادی دارد.
وی در پایان گفت: یکی از دلایل عدم ورود سرمایه‌گذار و بخش خصوصی به  شهرستان نبود زیرساخت در حوزه انرژی هست که باید به‌صورت فوری و با جدیت تمام این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

دیدگاه شما