تازه های سایت

کد مطلب: 56300
12. خرداد 1403 - 7:57
به نیت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و همراهان شهیدشان توسط خانواده شهید رسانه «الله مراد نادری» در روستای تکه نهاوند ۲ هزار و ۵۰۰ قرص نان پخت و به صورت رایگان و صلواتی بین مردم و محرومان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  به همت هادی نادری، برادر زاده شهید الله مراد نادری و با همکاری بسیج رسانه نهاوند و کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه به صورت یک روز کامل از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا غروب ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه، نانوایی روستا به نیت شهدای خدمت اقدام به پخت و توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ قرص نان به صورت رایگان و صلواتی کرد.

 خانواده شهید «نادری» یکی از شهدای رسانه نهاوند و کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه و بسیج رسانه شهرستان نهاوند است که برای چندمین بار اقدام به پخت نان رایگان و نذری و توزیع بین محرومان و مردم می‌کند.

گفتنی است؛ این واحد نانوایی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، شهادت «حاج قاسم سلیمانی»، سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و ماه رمضان  به صورت رایگان نان پخت کرده و بین اهالی روستا توزیع کرد.

شهید نادری یکی از مدافعان فتح خرمشهر و شهدای رسانه استان و شهرستان نهاوند و از کارکنان صداوسیمای جمهوری اسلامی است که در ۱۵ مرداد ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی قصر شیرین به شهادت رسید.

دیدگاه شما