تازه های سایت

کد مطلب: 56298
11. خرداد 1403 - 16:01
امام جمعه نهاوند گفت: مجلس جدید انقلابی و در راستای خدمت‌رسانی به مردم عمل کند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان اروپایی و آمریکایی گفت: حق و باطل همیشه وجود داشته و دارد و امروز این دانشجویان در جبهه حق و دفاع از مظلومان قرار گرفتند و در این نامه رهبر انقلاب از این دانشجویان قدردانی کرده است.

وی اظهار داشت: با وجود همه سرکوب‌ها، اخراج از دانشگاه، کتک خوردن و برخوردها این دانشجویان همچنان بر ضد سیاست‌های استکبار و صهیونیست‌ها اعتراض می‌کنند و از حق دفاع می‌کنند.

امام جمعه نهاوند افزود: ملت‌های مسلمان راهی جز مقاومت در مقابل دشمنان ندارند و ثابت شده است که هزینه مقاومت از سازش کمتر است و این را به عینه دیده‌ایم.

وی ادامه داد: هرچه در‌ مقابل دشمنان و آمریکا عقب‌نشینی شود آن‌ها جلوتر می‌آیند و تنها راه مبارزه با آن‌ها مقاومت است.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: مجلس جدید کار خود را شروع کرده است و در روزهای آينده نیز دولت چهاردهم را مردم انتخاب می کنند تا این مجلس و دولت با همکاری بتوانند ایران قوی و با اقتدار را در سطح جهان عزتمندتر کنند.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها بیان داشت: بمباران چادرهای اوارگان در رفح جنایت دیگری بود که با حمایت آمریکا و توسط صهیونیست‌ها انجام شد ولی سردمداران‌ غرب سکوت کرده اند.

وی ادامه داد: مدعیان حقوق بشر ساکت هستند و اشرار صهیونیست‌ها هم هر کاری می توانند انجام می دهند و سازمان ملل هم کاری نمی‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: امیدواریم مجلس جدید،انقلابی عمل کند و برای حل مشکلات مردم قانون‌گذاری کند.

وی به ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: وظیفه ما است که شخصی انقلابی و نزدیک به عملکرد شهید رئیسی و رجایی، مردمی، اصلح، مطیع ولایت و مقام‌ معظم رهبری انتخاب کنیم.

دیدگاه شما