تازه های سایت

کد مطلب: 56257
7. خرداد 1403 - 7:11
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند از محکومیت ۴۰۰ میلیون ریالی بوفه متخلف دریکی از بیمارستان‌های نهاوند و جریمه یک میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه برنج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمودرضا شکرائی در گفتگو با خبرنگاران نهاوند گفت: بوفه یکی از بیمارستان‌های نهاوند به دلیل تخلف‌های صنفی محکوم شد.
وی افزود: پرونده تخلف این واحد صنفی پس از ارجاع به شعبه اول تعزیرات حکومتی نهاوند بررسی و منجر به صدور رأی شد.
شکرائی اظهار داشت: این واحد صنفی متخلف به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد که گزارش تخلف را بازرسان اتاق اصناف تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.
وی بیان کرد: با توجه به نارضایتی مردم از بوفه‌های بیمارستانی و مراکز عرضه کالاهای اساسی با تمام متخلفان برخورد قاطع به عمل می‌آید.
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند همچنین از محکومیت یک میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه برنج دولتی در این شهرستان خبر داد.
شکرائی گفت: شعبه اول بدوی شهرستان نهاوند به پرونده عرضه خارج از شبکه ۲۸۰ کیلوگرم برنج یارانه‌ای به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.
وی ادامه داد: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک و شواهد موجود در پرونده، اتهام عرضه خارج از شبکه کالا را محرز و علاوه بر حکم عرضه کالا در شبکه، متهم را به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.
شکرائی افزود: بازرسان اتاق اصناف شهرستان نهاوند در بازرسی از واحدهای صنفی، گزارش تخلف را تهیه و پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیدگاه شما