تازه های سایت

کد مطلب: 56246
6. خرداد 1403 - 8:27
با حضور فرمانده سپاه استان همدان انجام شد
افتتاح مسکن محرومان و فروشگاه اقتصاد مقاومتی در نهاوند
با حضور فرمانده سپاه استان همدان در شهرستان نهاوند مسکن محرومان و فروشگاه اقتصاد مقاومتی افتتاح و مراسم صبحگاه مشترک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، با حضور سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یک واحد مسکن ویژه محرومان افتتاح شد.

علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند در این مراسم گفت: هشتمین واحد مسکونی ویژه مددجویان  در نهاوند با همکاری ادارات و تلاشهای بسیج سازندگی سپاه افتتاح شد.

وی افزود: از ۱۰۹ واحد مسکونی سهم استان همدان ویژه مددجویان قرار است ۱۵ واحد در شهرستان نهاوند احداث شود که تا امروز هشت واحد تکمیل و تحویل مددجویان شده است‌.

مختاری اظهار داشت: برای ساخت هر واحد مسکونی طرح ویژه مددجویان ۲۵۰ میلیون تومان هزینه می‌شود که بخشی از آن تسهیلات و بخشی مساعدت خیران و سپاه است.

این واحدها با مشارکت سپاه، بنیاد مسکن و کمیته امداد احداث می‌شود.

دیدار فرمانده سپاه استان با خانواده شهید سلگی

در ادامه حضور سردار‌ مجیدی در نهاوند و با حضور سرهنگ مختاری فرمانده سپاه نهاوند و جمعی از مسئولان با خانواده شهید عسگر سلگی از شهدای گرانقدر این شهرستان دیدار شد.

 در این دیدار نشان سرو به همسر شهید و دختر شهید خانم فرشته سلگی بخشدار زرین‌دشت نهاوند اهدا شد.

افتتاح فروشگاه اقتصاد مقاومتی

همچنین فروشگاه اقتصاد مقاومتی در این شهرستان در مساحت ۲۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

سردار مجیدی در دیگر برنامه حضور خود در نهاوند در مرکز درمان و بازتوانی کوثر ویژه معتادان حضور یافت و از نزدیک در روند اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و بازپروری این مددجویان قرار گرفت.

همچنبن مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان نهاوند به مناسبت حماسه سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان با حضور سردار‌ مظاهر مجیدی فرمانده سپاه استان همدان و مسئولان شهرستان در محل سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد.

دیدگاه شما