تازه های سایت

کد مطلب: 56104
21. ارديبهشت 1403 - 15:15
نماز جمعه نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام‌ والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: شرط موفقیت انقلاب بنا به فرموده امام خمینی(ره) وحدت کلمه زیر سایه ولایت فقیه و قوی شدن و رسیدن به مرز و حد قدرت جهانی است.

وی اظهار داشت: به برکت همین وحدت کلمه بود که کشور همه مشکلات را پشت سر گذاشت و در دفاع مقدس پیروز شد و فتنه‌ها و تحریم‌ها و تهدیدها را پشت سر گذاشت.

امام جمعه نهاوند افزود: امروز در زمینه دفاعی با عمل به سفارشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب به حد نهایی از قدرت بازدارندگی رسیدیم که دشمن جرأت تعرض ندارد.

وی ادامه داد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند به قله نزدیک شدیم و در عملیات اخیر بر ضد صهیونیست‌ها، دنیا قدرت ما را دید و می‌دانند که دوران بزن و در رو تمام شده است.

حجت الاسلام‌ والمسلمین مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: حج امسال حج برائت از آمریکا و صهیونیست‌ها است و کشورهای اسلامی باید بر علیه جنایت‌های امسال صهیونیست‌ها بر علیه مردم‌ مظلوم غزه با یکدیگر متحد شوند.

وی بیان کرد: مظلومیت غزه ثمره اختلافات جهان اسلام است و اگر مسلمانان بر علیه دشمن واحد متحد شوند دشمن کاری نمی‌تواند بکند و باید مسلمانان در همه عرصه‌ها خودکفا باشند.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: آمریکا از ابتدا به کمک صهیونیست‌ها آمده بود و تجهیزات و سلاح به آنها می داد ولی با این کار نتوانست اراده مقاومت را از بین ببرد و امروز مقاومت دست برتر را دارد.

وی گفت: آمریکا رو به افول است و نشانه‌های این افول را به خوبی مشاهده می‌کنیم و دنیا امروز بر علیه صهیونیست‌ها و سیاست‌های آمريکا به پاخواسته است.

دیدگاه شما