تازه های سایت

کد مطلب: 56091
20. ارديبهشت 1403 - 8:44
فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند" از دستگيري 2سارق مزارع کشاورزي و باغات و کشف 6فقره سرقت توسط پليس آگاهي اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ذبيح الله درويشي در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزي شهرستان نهاوند موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.
وي افزود: عوامل پليس آگاهي شهرستان با انجام اقدامات گسترده فني و تخصصي و بکارگيري امکانات قانوني 2نفر سارق را شناسايي  که پس از هماهنگي با مقام قضائي طي يک عمليات پليسي آنها را دستگير و به همراه اقلامي از جمله گاز؛ پيک نيک؛ فرقون؛ کپسول گاز، و بيل و کلنگ و ... به کلانتري منتقل کردند.  
سرهنگ درويشي خاطر نشان کرد: متهمان در بازجويي هاي فني به 6فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزي شهرستان اعتراف کرده و در خصوص شيوه و شگرد سرقت هاي خود اظهار داشتند که در ساعات اوليه بامداد تا قبل از اذان با توجه به خلوتي مسير و با تخريب تجهيزات ايمني باغات از جمله درب ورودي و قفل ها؛ درنهايت تجهيزات واقلام مختلف موجود در زمين ها و باغ هاي کشاورزي از جمله سيم روکش دار و وسايل ديگر شامل: آهن آلات؛ پتو؛ بخاري؛ فنس؛ پيک نيک  و بيل و کلنگ و فرقون را سرقت مي کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان اين خبر با اشاره به اينکه پرونده قضائي در اين راستا تشکيل و ساير اقدامات قانوني و قضائي لازم در اين خصوص در حال پيگيري و انجام است تصريح کرد: شهروندان همواره نسبت به افزايش سطح ايمني اماکن خصوصي خود از جمله نصب دوربين هاي مداربسته يا اقلام و تجهيزات کارآمد براي پيشگيري از سرقت اقدام کنند چرا که سارقان اغلب اوقات اماکني را براي سرقت انتخاب مي کنند که کمترين ميزان ايمني را داشته باشند.

دیدگاه شما