تازه های سایت

کد مطلب: 5605
22. آذر 1391 - 17:31
سرمربی تیم فوتبال برق شیراز با بیان اینکه اگر این تیم را رها کند از هم می‌پاشد، گفت: انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان بهترین فدراسیون آسیا با شرایط فعلی باشگاه‌ها و بدهی‌های زیاد آنها شرم آور است!
به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر:اصغر شرفی در مورد مشکلات مالی برق شیراز و تصمیم بازیکنان این تیم برای اعتصاب ضمن بیان مطلب فوق گفت: مشکلات مالی ما را اذیت می‌کند و واقعا نمی‌دانیم باید چه کار کنیم. وقتی یک نفر از جیبش مایه می‌گذارد و در فوتبال خرج می‌کند، انتظار کمک و مساعدت دارد.

وی با اشاره به اینکه از وقتی آقای پارسی کارش را در برق شروع کرد، قرار بود به ایشان کمک شود ولی هیچ کدام از مسئولان استان به او توجهی نکرد، افزود: وقتی به این آدم‌ها که با نیت خیر وارد فوتبال می‌شوند کمکی نشود، آنها هم بعد از یک مدت دست از هزینه کردن بر می‌دارند و می‌روند. با رفتن آنها، دوباره آدم‌های چسبیده به فوتبال می‌آیند و به خانه اول بر می‌گردیم.

سرمربی تیم فوتبال برق شیراز با انتقاد از فدراسیون فوتبال تصریح کرد: نمی‌دانم چطور وقتی 95 درصد باشگاه‌ها بدهکارند و سیستم فوتبال در کل مشکل دارد، فدراسیون ایران به عنوان بهترین فدراسیون آسیآ انتخاب می‌شود. این مسئله شرم آور است. همه گوش‌هایشان را گرفته‌اند هیچ کس به داد باشگاه‌ها نمی‌رسد.

شرفی تاکید کرد: شما به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نگاه کنید. اگر بخواهیم به نسبت حساب کنیم تعداد مراجعان کمیته انضباطی از دادگاه‌ها بیشتر است. با این مشکلات فوتبال ما پا نمی‌گیرد. انگار مسئولان دوست ندارند فوتبال ما تکان بخورد.

وی با بیان اینکه امروز برای حل مشکل برق، به شیراز می‌رود، تصریح کرد: قرار است ساعت 14 امروز چهارشنبه به شیراز بروم و با مسئولان برای باشگاه برق صحبت کنم. چک‌های بازیکنان پاس نشده است و همه آنها از این شرایط ناراحت هستند.

سرمربی تیم فوتبال برق شیراز در پایان گفت: من برای بازیکنان مثل پدر هستم و اگر برق را رها کنم، تیم از هم می‌پاشد! ما ابتدای فصل هزار جور انگل را از کنار تیم پاک کردیم تا فضای سالمی بوجود آمد ولی الان مشکل بودجه داریم.

دیدگاه شما