تازه های سایت

کد مطلب: 56017
11. ارديبهشت 1403 - 7:40
فرماندار نهاوند گفت: در راستای قانون جوانی جمعیت و فرزند آوری همهٔ نهادها باید وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در کارگروه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده شهرستان در سالن شهدای فرمانداری نهاوند گفت: موضوع جوانی جمعیت از تأکیدها و دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که باید موردتوجه همه قرار بگیرد.
وی تصریح کرد: دولت در تحقق برنامه‌ها و اهداف این موضوع ورود جدی داشته و تأکید بر فعالیت همه دستگاه‌ها و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود است.
 احمدوند با تأکید بر تقویت تعامل با رسانه‌ها افزود: از همه اعضای ستاد جوانی جمعیت عملکرد و اقدامات و برنامه‌های اجرایی شده را انتظار داریم و همه هم وظایف تعریف‌شده و مشخصی دارند.
فرماندار نهاوند هفته جوان را فرصت خوبی برای اجرای برنامه‌های مدنظر و پربار دانست و گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های مرتبط شهرستان دراین‌باره به‌خوبی اقدام کند.
وی در بحث مسکن جوانان هم از واگذاری اراضی شهرک امیرکبیر خبر داد و گفت: اقدامات خوبی انجام‌شده و برای واگذاری ۱۱ هکتار اراضی قانون جوانی جمعیت هم در حال پیگیری هستیم.
احمدوند درباره گلایه‌مندی‌ها از پرداخت دیرهنگام وام‌های ازدواج هم بیان کرد: این موضوع باید پیگیری شود و در راستای جوانی جمعیت و فرزند آوری همهٔ نهادها باید وظایف خودشان را انجام دهند.
فرماندار نهاوند با اشاره به گلایه‌های مردم از عدم به‌موقع تسهیلات بانک‌ها در بحث فرزند آوری و جوانی جمعیت افزود: مردم از پرداخت دیرهنگام تسهیلات ازدواج و فرزند آوری گلایه دارند، بانک‌ها رسیدگی کنند و مشکلات را برطرف کنند.
وی بیان کرد: یکی دیگر از مباحثی که دولت بر آن تأکید دارد بحث فرزند آوری است که تأکیدداریم همهٔ دستگاه‌ها از همهٔ ظرفیت‌ها در این راستا گام بردارند.
احمدوند در خاتمه گفت: از مجموعه‌های مردم‌نهاد، سمن‌ها و خیرین در بحث جوانی جمعیت و فرزند آوری غافل نشوید و آن‌ها را پای‌کار بیاورید.

دیدگاه شما