تازه های سایت

کد مطلب: 55931
2. ارديبهشت 1403 - 8:01
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند گفت: دنیا در عملیات غرورآفرین وعده صادق عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی را مشاهده کرد.

شهروز کیانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی  پایگاه خبری  تحلیلی گرو، گفت: عملیات سپاهیان اسلامی کار بسیار بزرگ، تاریخی و غرورآفرین بود.

وی اظهار داشت: سپاهیان اسلام در این عملیات نشان دادند که با وجود همه پشتیبانی غرب از صهیونیست‌ها ولی توانایی‌های انقلاب اسلامی تا چه حد بالا است.

کیانی افزود: موشک‌های ما ۱۴۰۰ کیلومتر حرکت کرده و با موفقیت به اهداف اصابت کرده ولی دشمن می‌خواهد این موفقیت ما را کتمان کند و کمرنگ جلوه دهد.

وی ادامه داد: در این شرایط وظیفه همه است که در راستای جهاد تبیین ابعاد مختلف این موفقیت تشریح شود و در کارزار رسانه‌ای نیز دشمن را شکست دهیم.

کیانی بیان داشت: دشمن با استفاده از ابزار رسانه‌ای می‌خواهد از اهمیت این عملیات بکاهد و با وارونه‌نمایی و دروغ پردازی شرایط را عادی جلوه دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند گفت: جمهوری اسلامی نشان داده از هیچ قدرتی ترس ندارد و در عملیات وعده صادق هم به آمریکایی‌ ها هشدارهای مهمی داده شده است.

وی ادامه داد: به روزترین پدافندهای هوایی دنیا پشت سر صهیوینستها بود ولی موشک‌های سپاه قدرتمندانه اهدافش را مورد اصابت قرار داد که این نشاندهنده قدرت‌ ما است.

کیانی افزود: وعده صادق اتفاق بسیار جدیدی بود که اتفاق افتاد ولی دشمن می‌خواهد حقیقت را وارونه جلوه دهد چون ضربه سختی خورده‌اند.

وی بیان کرد: این وظیفه ما است که تشریح کنیم در این عمیلات چه بر سر صهیونیست‌ها آمده که دست به جعل و تحریف می‌زنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند اظهار داشت: باید این پیشرفت‌ها گفته شود که در عرصه‌های موشکی و پهبادی چقدر رو به جلو بوده‌ایم و چشم دنیا را خیره کرده‌ایم.

وی در پایان گفت: صهیونیست‌ها این روزها حال خوشی ندارند و در موضع ضعف و افول هستند و به یاری خدا پیروزی نهایی برای مردم فلسطین خواهد بود.

دیدگاه شما