تازه های سایت

کد مطلب: 55929
2. ارديبهشت 1403 - 7:55
فرماندار نهاوند گفت: دیدار با خانواده شهدا برای همه ما افتخار است چون این عزیزان نماد صبر و استقامت و عزت هستند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در دیدار با تعدادی از خانواده‌های گرانقدر شهدا که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، گفت: شهدا چشم و چراغ همه مردم هستند و راه را به همه ما نشان می‌دهند.

وی اظهار داشت: دیدار و سرکشی از خانواده شهدا برای همه مسئولان موجب افتخار و عزت است و از این فرصت معنوی باید استفاده کنیم.

فرماندار نهاوند افزود: شهدا از همه هستی خود برای دفاع از آرمان‌های انقلاب گذشتند و امروز وظیفه ما ادامه دادن راه شهدای عزیز است.

احمدوند گفت: خانواده‌های گرانقدر شهدا نماد صبر و استقامت هستند و عزیز همه مردم ایران اسلامی هستند.

وی بیان داشت: خانواده شهدا باید به خود افتخار کنند که در دامن آن‌ها این فرزندان غیور پرورش یافته‌اند و اینچنین جاودانه و عزتمند شده‌اند.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: همه مسئولان شهرستان دیدار با خانواده شهدا را سرلوحه کارهای خود قرار دهند چون همه ما مدیون شهدا هستیم.

در این دیدارها علاوه بر فرماندار، امام جمعه، فرمانده سپاه، معاون سیاسی فرمانداری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس شورای شهر و جمعی از مسئولان نیز حضور داشتند.

در این دیدارها با خانواده شهیدان گرانقدر عین‌الله زمانیان، عبدالرضا رستمی و نورخدا سیف دیدار و نشان سرو با خانواده این عزیزان اهدا شد.

دیدگاه شما