تازه های سایت

کد مطلب: 55904
30. فروردين 1403 - 7:58
رئیس اتاق اصناف نهاوند خبر داد:
کشف 5 تُن آرد، کود و برنج در نهاوند
رئیس اتاق اصناف نهاوند از کشف پنج تُن آرد سهمیه‌ای، کود شیمیایی و برنج دولتی عرضه‌شده در خارج از شبکه توزیع خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حامد خدری در گفتگو با خبرنگاران گفت: گشت‌های مشترک بازرسی توسط بازرسان اتاق اصناف، تعزیرات، جهاد کشاورزی و دیگر نهادهای مرتبط به‌صورت مستمر در حال انجام است.
وی اظهار داشت: در قالب این گشت‌ها عرضه‌های خارج از شبکه مشاهده شد که طبق قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.
خدری افزود: در بازرسی‌های روزهای اخیر یک تُن و نیم برنج تنظیم بازار، یک تُن آرد یارانه‌ای خارج از شبکه و دو تُن و نیم کود شیمیایی قاچاق در نهاوند کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: این کشفیات درگشت‌های مشترک توسط تیم‌های بازرسی اتاق اصناف، اداره صنعت معدن و تجارت و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و با همکاری مأموران نیروی انتظامی از واحدهای صنفی شهرستان کشف شد.
رئیس اتاق اصناف نهاوند گفت: برای این تخلفات پرونده تشکیل و با دستور مقام قضایی اداره تعزیرات حکومتی ضبط‌شده‌اند.
وی ادامه داد: همچنین در پی بازرسی‌های صورت گرفته ماه گذشته تاکنون مقدار ۱۵ تُن برنج تنظیم بازار و هفت تُن آرد یارانه‌ای خارج از شبکه و مقدار حدود ۳۰ تُن انواع کود شیمیایی قاچاق و خارج از شبکه کشف و ضبط‌شده است.
خدری افزود: همچنین در این مدت بیش از دو هزار عدد انواع سموم کشاورزی قاچاق و تاریخ گذشته در سطح شهرستان نهاوند کشف و ضبط گردیده است.
وی خاطرنشان کرد: نظارت‌ها در حوزه احتکار، عرضه خارج از شبکه و قاچاق کالا با جدیت دنبال شده و بازرسان دستگاه‌های مختلف به دنبال شناسایی و برخورد قانونی با متخلفان این حوزه هستند.
رئیس اتاق اصناف نهاوند در پایان از عموم مردم خواست که در صورت مشاهده هرگونه تخلف آن را از طریق شماره‌های ۳۳۲۴۳۷۰۵ (بازرسی اصناف) و ۱۲۴ (اداره صنعت معدن و تجارت) گزارش نموده و دستگاه‌های متولی را در این بخش یاری کنند.
انتهای خبر/

دیدگاه شما