تازه های سایت

کد مطلب: 55903
30. فروردين 1403 - 7:56
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: دشمن به دنبال کمرنگ کردن عملیات بزرگ وعده صادق است که جا دارد به ابعاد مختلف این عملیات پرداخته شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  سرهنگ علی مختاری در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند با تاکید بر اینکه اقدام جمهوری اسلامی با عنوان "وعده صادق"مدبرانه و با تدبیر بود، اظهار کرد: در عملیات وعده صادق دشمن شکست سختی خورده و سعی دارد این شکست را کمرنگ جلوه دهد.

وی تصریح کرد: این اقدام‌ ملی باعث شادی مردم کشور شد و مسلمانان دنیا را خوشحال کرد که اهمیت این اقدام را نشان می‌دهد.

مختاری با اشاره  به اینکه نقش اصحاب رسانه و جهادگران تبیین در تشریح این موضوع با اهمیت است، افزود: این عملیات بسیار کار بزرگی بود که لازم است توسط دستگاه‌های فرهنگی با انواع هنرها و اقدامات به این موضوع پرداخته شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تاکید کرد: ادارات مختلف با برگزاری مسابقات، برنامه‌های فرهنگی، فضاسازی و تبیین این عملیات می‌توانند اهمیت و بزرگی این اقدام را بیان کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال در شهرستان، گفت: پیشنهاد می‌کنیم کمیته‌ای برای تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال در شهرستان فعال شود و متقاضیان ایجاد مشاغل را برای دریافت این وام‌ها حمایت کنند.

مختاری در بحث عفاف و حجاب نیز با بیان اینکه ضرورت پرداختن به بحث عفاف و حجاب، کار فرهنگی است، اظهار کرد: دستگاه‌ها نسبت به تقویم و مناسبت‌های ملی مذهبی برنامه‌ریزی و اقدام داشته باشند.

دیدگاه شما