تازه های سایت

کد مطلب: 55896
29. فروردين 1403 - 7:39

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، گردهمایی طرح شهید «محمد حسین سروری راد ۲» و آئین تجلیل از منتخبان و برگزیدگان رویدادهای فرهنگی- تبلیغی بسیج استان همدان در باغ موزه دفاع مقدس استان همدان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم سپاه ناحیه نهاوند به دلیل میزان مشارکت در این رویدادها مقام اول را کسب کرد که از سرهنگ پاسدار علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تجلیل و قدردانی شد.

در ادامه همچنین از سرهنگ قاسم نثاری به عنوان مسئول فرهنگی سپاه نهاوند و دو سر شبکه روشنگری برتر سپاه ناحیه نهاوند آقای مرتضی خراسانی در بخش برادران و خانم میترا ولی اللهی در بخش خواهران تجلیل شد.

در این رویداد فعالان فرهنگی در بخش‌های بسیج امید ملت ایران، شهید القدس، هفته دفاع مقدس، ایران قوی (حضور حداکثری در انتخابات) به رقابت با هم پرداختند.

این همایش به پاس قدردانی از زحمات همه بسیجیانی که پای کار فرهنگی بودند اجرا شده است.

خادمی معاون فرهنگی و هنری سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه ۹۰۰ هزار نفر از بسیجیان در کشور پای کار‌های فرهنگی هستند، عنوان کرد: در این گردهمایی از ۸۰ نفر از بسیجیان موثر، فعال شهرستانی و دغدغه‌مند در حوزه فرهنگی استان تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه در طول سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۸ رویداد فرهنگی از جمله انوار هدایت، فتح قله‌ها، شهیدالقدس و ... به همت بسیجیان در سطح استان اجرا شده است، مطرح کرد: بیش از ۷۰ هزار نفر بسیجی در این رویداد‌ها در قالب شبکه‌های متعدد فرهنگی از مجموعه پایگاه‌ها با هدف احیای پایگاه‌ها پای کار بودند.

معاون فرهنگی و هنری سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه ما در شبکه‌های فرهنگی بسیج به دنبال نگاه قرارگاهی هستیم، خاطرنشان کرد: بالغ بر ۴۷ هزار نفر در رویداد‌های پیام جاودانه که وصیت نامه خوانی امام خمینی (ره) بود تا آخرین رویداد که ایران قوی-حضور حداکثری به مناسبت دهه فجر و انتخابات بود شرکت کردند که ۸۰ نفر تقدیر شدند.

دیدگاه شما