تازه های سایت

کد مطلب: 55894
29. فروردين 1403 - 7:30
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: قاچاقچی کود شیمیایی به دلیل عرضه خارج از شبکه رسمی کود شیمیایی در نهاوند به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مرضیه یونسی اظهار کرد: شعبه اول بدوی شهرستان نهاوند به پرونده قاچاق ۲۷۰ کیلوگرم انواع کود شیمیایی یارانه ای به ارزش ۵۴۶ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی ادامه داد: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام عرضه خارج از شبکه را محرز و علاوه بر الزام توزیع کالاهای کشف شده در شبکه، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: بازرسان اتاق اصناف در بازرسی از واحدهای صنفی این کالاها را کشف و گزارش آن را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

یونسی یادآور شد: واحدهای صنفی متخلف استان در سال گذشته ۴۴ هزار و ۶۱۷ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال جریمه شدند.

وی، تعداد پرونده های وارده به این اداره کل در سال گذشته را ۱۴ هزار و ۴۵۰ فقره عنوان کرد و افزود: تعداد آرای صادره در این مدت ۱۴ هزار و ۴۶۰ فقره ثبت شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ادامه داد: عدم درج قیمت با سه هزار و ۲۸۲ پرونده، گران فروشی با ۲ هزار و ۳۷۹، تقلب و کم فروشی با هزار و ۸۷۵ فقره پرونده و عدم اجرای تکالیف صنفی با هزار و ۴۳۹ در صدر تخلفات قرار دارند.

یونسی خاطر نشان کرد: عدم صدور و ارائه فاکتور با هزار و ۳۲۹ فقره، عدم رعایت بهداشت با هزار و ۱۸۸ فقره و قاچاق کالا و ارز با هزار و ۵۳ فقره در ردیف های بعدی قرار دارند.

دیدگاه شما