تازه های سایت

کد مطلب: 55805
18. فروردين 1403 - 8:50
سخنگوی پلیس از اجرای عملیات گسترده واحد ضد تروریسم سازمان اطلاعات فراجا و دستگیری چندین عضو گروهک تروریستی داعش در استان البرز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سردار "سعید منتظرالمهدی" از دستگیری "محمد ذاکر" مشهور به "رامش" عضو ارشد و سرتیم عملیات تروریستی داعش در ماهدشت کرج توسط سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامیِ استان البرز خبر داد.
سخنگوی پلیس در تشریح جزئیات این عملیات بیان داشت: در پِی اشرافِ اطلاعاتی و گسترده سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان البرز و همراهی و همکاری در شناساییِ تروریست‌ها توسط شهروند مسئولیت پذیر طی تماسِ به موقع با پلیس ۱۱۰ موفق به دستگیری عضو ارشدِ داعش با هویت "محمد ذاکر" مشهور به "رامش" و دو نفر دیگر از واحدهای تروریستی این گروهک شدند

این مقامِ ارشدِ انتظامی افزود: این افراد طی دو عملیاتِ جداگانه در تورِ اطلاعاتی پلیس قرار گرفته و در تیراندازی به خودروی آنان سه نفر مورد اصابت گلوله و دستگیر شدند. این افراد قصد عملیات انتحاری در عید فطر را داشتند. همچنین ۸ نفر از همراهان تروریست ها نیز دستگیر که خبرهای تکمیلی در خصوص نحوه اقدامات و ارتباطاتِ این تیم تروریستی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیدگاه شما