تازه های سایت

کد مطلب: 55794
17. فروردين 1403 - 14:02
نماز جمعه روز قدس در نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه نهاوند اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: روز قدس امسال نشان داد که مردم آزاده دنیا از جنایات صهیونیست‌ها بیزار هستند.

وی اظهار داشت: در سراسر دنیا علیه صهیونیست‌ها تظاهرات می‌شود که نشان می‌دهد این رژیم در موضع ضعف قرار دارد و وجدان‌های بشری از اقدامات آن‌ها خشمگین هستند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: در طول مدت ۶ ماه که از شروع حمله صهیونیست‌ها به غزه گذشته این رژیم کودک کش هزاران نفر را به خاک و خون کشانده است.

وی بیان کرد: در این شرایط مدعیان دروغین حقوق بشر ساکت هستند ولی مردم دنیا جنایات صهیونیست‌ها را محکوم می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی گفت: مردم ایران اسلامی امروز با حضور پرشور خود نشان دادند که پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستند و بار دیگر از جنایات صهیونیست‌ها اعلام انزجار کردند.

وی بیان کرد: مقاومت در منطقه ضربات زیادی به صهیونیست‌ها وارد کرده است و باوجود همه جنایات ولی صهیونیست‌ها در موضع ضعف قرار دارند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: صهیونیست‌ها در اوج ذلت قرار دارند و به یاری خدا پیروزی نهایی برای مظلومان و مردم فلسطین خواهد بود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به نام‌گذاری امسال گفت: هر جا مردم وارد صحنه شدند و مشارکت داشتند موفق بوده‌ایم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی اظهار داشت: افزایش و رونق تولید باعث حل بسیاری از مشکلات خواهد شد و با ایجاد اشتغال باعث کاهش معضلات اقتصادی خواهد شد.

امام‌جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها از حضور پرشور مردم روزه‌دار نهاوند در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

دیدگاه شما