تازه های سایت

کد مطلب: 55787
16. فروردين 1403 - 3:17

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، امام جمعه وفرماندار شهرستان نهاوند با صدور پیام مشترک از مردم ولایتمدار این شهرستان  برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله روز جهانی قدس، ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و عرصه‌ای برای اتحاد و یکپارچگی قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی است و نمود ایستادگی همه عدالت طلبان و آزادی خواهان جهان در مقابل رژیم جعلی و سفاک صهیونیست است.

بدون تردید خون پاک سرداران شهید و دیگر شهدای مقاومت وفلسطین همچون سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، چهره پلید شیطان بزرگ و رژیم غاصب صهیونیستی را رسوا خواهد کرد و این اقدامات مذبوحانه و ناجوانمردانه در به شهادت رساندن اسوه‌های ایثار و شهادت، نابودی و شکست رژیم جعلی صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.

اینجانبان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه‌ روزه‌داران عزیز در ماه ضیافت الهی، از مردم آگاه و بصیر شهرستان نهاوند دعوت می‌نماییم، همگام با مردم انقلابی ایران‌اسلامی، با حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز جهانی‌قدس، یکبار دیگر حمایت خود را از قدس شریف و ملت آزاده‌ی فلسطین و انزجار خویش را از رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل و آمریکای جنایتکار اعلام نمایند و گامی دیگر در جهت آزادی قدس شریف بردارند.

 مغیثی نیا امام جمعه نهاوند
 احمدوند فرماندار شهرستان نهاوند
 

دیدگاه شما