تازه های سایت

کد مطلب: 55783
16. فروردين 1403 - 3:22

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  متن پیام به شرح ذیل می باشد:                  

باسمه تعالی
« لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَهً لِّلَّذِینَ آمَنُواْ الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا» (قطعا که یهودیان و مشرکان را دشمن ترین افراد با مومنان خواهی یافت) (سوره مبارکه مائده آیه ۲۸ )

سرزمین با شرافت فلسطین به دلیل وجود مسجدالاقصی، محل زندگی و بعثت انبیای الهی، نخستین قبله مسلمانان و محل معراج آسمانی پیامبر اعظم از ارزش و اهمیت والایی ای برخوردار است. این سرزمین مقدس بیش از چند دهه است که به اشغال بی رحمانه صهیونیستها درآمده و آنها هر نوع ستم و جنایتی علیه ساکنان اصیل آن انجام داده آمد.

تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی همواره رژیم صهیونیستی و حامیان اش با جنایت علیه مسلمانان وضعیتی را به وجود آورده بودند که آرمان بلند فلسطین در حال به فراموشی سپرده شدن بود. خیانت و همراهی برخی از سران کشورهای عربی با نظام سلطه و صهیونیسم بین المللی نیز رنج مضاعفی بود که بر امت اسلامی و به ویژه ملت مظلوم فلسطین تحمیل شده بود.

 حمایتهای همه جانبه امام خمینی(ره) از آرمان فلسطین و به ویژه تدبیر و دوراندیشی ایشان در زمینه مردمی و اسلامی کردن مبارزه علیه رژیم صهیونیستی و به صورت خاص، تعیین روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، نور امیدی در جوامع اسلامی ایجاد کرد و خنجری بر قلب اسرائیل، که امروزه با گذشت بیش از سه دهه از حضور ملتها در صحنه نمایش اقتدار علیه رژیم صهیونیستی، با پیدایش بیداری اسلامی زمینه های لازم برای آزادی قدس عزیز فراهم شده است. در واقع می توان پیروزیهای پی در پی امت اسلامی علیه نظام سلطه و صهیونیسم جهانی را در عرصه های مختلف به ویژه نتایج حاصل از بیداری اسلامی را در پیوند معنادار با روز جهانی قدس و آثار آن جستجو کرد.

در هنگامه‌ی فرارسیدنِ این روز بزرگ، اینجانبان ضمن تشکر از حضور گسترده مردم انقلابی نهاوند در صحنه های مختلف، از عموم آحاد مردم شریف، هوشیار وهمیشه در صحنه این شهرستان، همه بسیجیان، رزمندگان و ایثارگران و ... دعوت می‌نمائیم تا امسال نیز هم چون سنوات گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یابند و با اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی، آرمان قدس شریف و آزادی فلسطین را فریاد زده و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دهند.

سرهنگ پاسدار علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند

حجت الاسلام والمسلمین محمد کولیوند مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند

دیدگاه شما