تازه های سایت

کد مطلب: 55781
16. فروردين 1403 - 3:20
فرماندار نهاوند گفت: روز قدس بهترین فرصت برای بیان ابعاد مختلف جنایات رژیم صهیونسیتی علیه مردم فلسطین و سایر ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان نهاوند، ضمن محکوم‌کردن حمله رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت تعدادی از پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: جنایاتی که این رژیم آدمکش در کشتار مردم بی‌دفاع غزه و فلسطین انجام می‌دهد، نشانه وحشی‌گری آنها است.

وی تصریح کرد: رژیم جعلی صهیونیستی با این جنایات وحشیانه و غیرانسانی نشان داده که به هیچ قاعده و قانونی پایبند نیست و مردم غزه و فلسطین بیش از هر زمانی به حمایت امت اسلام نیاز دارند.

احمدوند با بیان اینکه نامگذاری جمعه پایانی ماه مبارک رمضان به نام روز قدس یادگار ارزشمند امام راحل  است و ادامه داد: روز قدس بهترین فرصت برای بیان ابعاد مختلف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و سایر ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان و ادامه راه شهید قدس‌ حاج‌قاسم سلیمانی است و باید از این فرصت تاریخی بهره گرفت.

وی افزود: با توجه به فشارهای دولت آمریکا در بحث تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران و جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و فلسطین، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و به طور قطع حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس امسال با توجه به هوشمندی مردم ایران پررنگ‌تر از سال‌های قبل خواهد بود.

فرماندار نهاوند یادآور شد: جهان اسلام و به ویژه آحاد مختلف مردم ایران باید با حضور پرشورتر در راهپیمایی روز قدس امسال، علاوه بر محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، یکبار دیگر هم حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و غزه و نیز جبهه مقاومت به نمایش بگذارند.

به گزارش ایسنا، در این جلسه همچنین مسیر راهپیمایی روز قدس در نهاوند مورخ ۱۷ فروردین ساعت ۱۰:۳۰ صبح از مقابل مسجد شهید حیدری به سمت میدان امام خمینی(ره) و مصلای نمازجمعه با سخنرانی علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام شد و فرماندار نهاوند بر فضاسازی شهرستان برای این ایام تأکید کرد. 

دیدگاه شما