تازه های سایت

کد مطلب: 55769
15. فروردين 1403 - 3:10
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: برای فردا افزایش ابر و احتمال رگبار خفیف و بارش پراکنده را به ویژه در مناطق شرقی و جنوبی استان پیش‌بینی می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدحسن باقری‌شکیب اظهار کرد: با توجه به آخرین خروجی مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز هم آسمان استان صاف تا قسمتی ابری بوده و در ساعات بعدازظهر وزش ملایم باد را خواهیم داشت.

وی افزود: برای چهارشنبه ۱۵ فروردین افزایش ابر و احتمال رگبار خفیف و بارش پراکنده را به ویژه در مناطق شرقی و جنوبی استان پیش‌بینی می‌کنیم.

باقری‌شکیب با بیان اینکه از روز پنجشنبه تا اواسط هفته آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود، تصریح کرد: از دوشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی استان را تحت تأثیر قرار داده و از نیمه دوم هفته آینده بارش‌هایی را در استان شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه از نظر تغییرات دمایی روند افزایشی دمای روزانه را در استان خواهیم داشت، ادامه داد: روز گذشته بیشینه دما از نهاوند و اسدآباد با ۲۰ درجه سلسیوس و صبح امروز دمای کمینه از شهرستان بهار با منفی ۲ درجه سلسیوس گزارش شد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان در پایان اضافه کرد: دمای هوا در همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۸ و منفی یک درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

دیدگاه شما