تازه های سایت

کد مطلب: 55736
11. فروردين 1403 - 3:27
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: در بازه زمانی ۲۶ اسفند سال گذشته تا ۹ فروردین سال‌جاری با ۲۸۲ بازدید نظارتی، هیچ شکایتی در همدان از سوی گردشگران تاکنون ثبت نشده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محسن معصوم‌علیزاده گفت: در این مدت ۲۸۲ بازدید نظارتی از ۱۲۰ مرکز اقامتی و ۸۳ واحد خدمات مسافرتی و ۵۱ رستوران و مراکز پذیرایی توسط بازرسان و کارشناسان انجام شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان مطرح کرد: در این بازدیدهای نظارتی چهار مرکز اقامتی، دو دفتر خدمات مسافرتی و دو مرکز پذیرایی مورد تشویق و ۱۶ فقره تذکر برای پنج مرکز اقامتی، سه دفتر خدمات مسافرتی و هشت مرکز پذیرایی صادر شده است.

او اظهار کرد: در این مدت هیچ شکایتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و تورها و مراکز پذیرایی و بین راهی و اماکن جاذبه های گردشگری واصل نشده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: غار علیصدر، آرامگاه‌های بوعلی‌سینا و باباطاهر، محوطه تاریخی هگمتانه، کتیبه‌های گنج‌نامه، سایت موزه میدان مرکزی همدان، شهر زیرزمینی سامن، سراب‌های نهاوند و کاروانسراهای فرسفج و تاج‌آباد از جمله اماکن پربازدید استان در ایام نوروز با ۵۸۳هزار و ۷۸۴ بازدید بوده‌اند.

دیدگاه شما