تازه های سایت

کد مطلب: 55735
10. فروردين 1403 - 14:34
امام جمعه نهاوند گفت: رشد اقتصاد با مشارکت مردم حلال مشکلات اقتصادی است و رهبر معظم انقلاب نیز شعار سال را در همین محور اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمين عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه گفت: روز قدس روز مبارزه با ظلم و ظالمان است و با تدبیر امام راحل در نام‌گذاری جمعه آخر سال به نام‌ روز قدس آرمان قدس زنده شد.

وی اظهار داشت: سال ۵۷ امام خمینی(ره) فرمودند؛ که مجامع بین المللی ابزار دست ابرقدرت‌ها هستند و بعضی‌ها آن زمان باور نمی‌کردند ولی امروز همه این سخنان باورمان شده است.

امام جمعه نهاوند افزود: صهیونیست‌ها به جنایت و قتل و عام در غزه ادامه می‌دهند و هیچ سازمانی هم جلوی آنها را نمی‌گیرد و تصمیمات این مجامع جهانی هم ضمانت اجرایی ندارد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها بیان کرد: رشد اقتصاد با مشارکت مردم حلال مشکلات اقتصادی است و رهبر معظم انقلاب نیز امسال شعار سال را در همین محور اعلام کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی گفت: انشاالله دولت، مجلس و مردم و همه باید سعی کنیم شعار سال را محقق کنیم و باید بدانیم دشمن در همه زمينه‌ها کار می‌کند و ما هم در همه بخش‌ها باید با آنها مقابله کنیم.

وی ادامه داد: در گذشته ایران در تولید علم صفر بود و امروز در خیلی از علوم اصلی در دنیا صاحب رتبه هستیم و در بسیاری از بخش‌ها پیشرفت‌های زیادی کردیم و جز کشورهای برتر دنیا هستیم که اینها به برکت انقلاب به دست آمده است.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها به موضوع غزه اشاره کرد و اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ مقاومت بی‌نظیر مردم غزه مایه عزت اسلام شده است و با وجود همه شهدا و آوارگان و مشکلات ولی عملیات طوفان الاقصی معادلات چندین ساله آنها را بر هم زد و آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها فقط دیوانه‌وار مردم را می‌کشند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها افزود: شعار سال باید برای همه ما سرمشق و راه‌کار حل مشکلات باشد و باید با حفظ وحدت و اطاعت از ولی فقیه بتوانیم بر مشکلات پیروز شویم.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی در بخش پایانی خطبه‌ها گفت: در روزهای اخیر و در شب‌های قدر برنامه‌های مناسبتی با حضور سخنرانان کشوری تدارک دیده شده است که امیدواریم همشهریان در این برنامه‌ها حضور فعالی داشته باشند.

دیدگاه شما