تازه های سایت

کد مطلب: 55694
6. فروردين 1403 - 7:53
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: جنایت اخیر صهیونیست‌های کودک کش در بیمارستان غزه اوج وحشی‌گری این رژیم نامشروع را نشان داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری  تحلیلی گرو، با اشاره به جنایت اخیر صهیونیست‌ها در بیمارستان غزه گفت: رژیم نامشروع صهیونیستی هر جنایتی که توانسته انجام داده و با اقدام اخیر نشان داد بویی از انسانیت و شرافت نبرده است.
وی اظهار داشت: جنایت روز گذشته صهیونیست‌ها در بیمارستان غزه و اهانت و تعرض به نوامیس مسلمانان دل هر انسان آزاده را به درد آورد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین گروسی افزود: این جنایت در تاریخ بشریت ماندگار شد و لکه ننگ دیگری بر پیکرهٔ این رژیم کودک کش و جعلی است.
وی ادامه داد: این اقدام بی‌شرمانه غیرقابل‌باور و نشان‌دهنده اوج وحشی‌گری این رژیم منحوس است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: مردم آزاده دنیا و وجدان‌های بشری این اقدام وحشیانه را محکوم کرده‌اند و فهمیدند که صهیونیست‌های جنایتکار هر اقدامی که بتوانند برای رسیدن به اهداف شومشان انجام می‌دهند.
وی ادامه داد: امروز دنیا خباثت صهیونیست‌ها را در غزه دید و کشتار هزاران نفر بی‌گناه را به چشم خود دید ولی برخی حکام کشورهای اسلامی همچنان سکوت کرده‌اند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین گروسی افزود: باوجوداین همه جنایت ولی صهیونیست‌ها باید بدانند ظلم پایدار نیست و پیروزی نهایی برای مردم مظلوم فلسطین است.
وی ادامه داد: امروز صهیونیست‌ها به پایان نزدیک شده‌اند و سقوط آن‌ها حتمی است و این جنایت‌ها هم به این دلیل است که در عرصه میدانی حریف مقاومت نیستند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: مقاومت ضربات زیادی به صهیونیست‌ها وارد کرده است و این اقدامات و جنایت‌های بی‌شرمانه و شنیع صهیونیست‌ها به دلیل شکست‌های متعدد از محور مقاومت است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین گروسی بیان کرد: وظیفه هر مسلمانی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایت صهیونیست‌ها در قبال مردم مظلوم فلسطین است و به یاری خدا پیروزی نهایی برای مظلومان است.

دیدگاه شما