تازه های سایت

کد مطلب: 55667
2. فروردين 1403 - 14:28
مراسم استقبال از مسافران نوروزی در نهاوند برگزار شد و فرماندار این شهرستان بر لزوم خدمات‌رسانی مطلوب به میهمانان نوروزی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، آیین استقبال از مسافران نوروزی در شهرستان نهاوند با حضور فرماندار و مسئولان اعضا ستاد خدمات سفر شهرستان در ورودی شهر نهاوند برگزار و به نخستین مسافران نوروزی وارد شده به نهاوند هدایا و بسته‌های فرهنگی اهدا شد.

ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند در این مراسم گفت: ۱۰ کمیته برای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی و شهروندان فعال شده و هماهنگی‌های لازم برای رفع مشکلات صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: چهار مکان برای اسکان مسافران پیش بینی شده و علاوه بر آن میهمان‌سرای ادارات و نهادها نیز آماده خدمات‌رسانی به مسافران هستند.

فرماندار نهاوند افزود: نهاوند ظرفیت‌های زیادی در بحث گردشگری دارد و باید با فراهم کردن زیرساخت‌ها لحظات خوبی برای مسافران رقم بزنیم.

وی در ادامه از پایگاه‌های امداد و نجات شهری و بین شهری، ایستگاه پلیس و پلیس راه قلعه قباد که در مسیر عبور مسافران است بازدید کرد.

احمدوند با قدردانی از زحمات آنها گفت: شهرستان نهاوند آمادگی کامل جهت ارائه خدمات به میهمانان نوروزی را دارد و همه باید در این راستا تلاش کنند.

فرماندار نهاوند افزود: تمام اقدامات لازم اعم از تمهیدات جاده‌ای، امنیت و سلامت مسافران جهت رفاه مردم و داشتن سفری ایمن توسط مجموعه مدیریتی شهرستان نهاوند اندیشیده شده است‌.

وی بیان کرد: نهاوند با وجود سراب‌ها، طبیعت بکر و زیرساخت‌های گردشگری لازم جهت میزبانی خوب و در شأن مردم عزیز شرایط لازم را دارا است‌.

احمدوند در پایان ضمن بازدید از مجموعه نیروهای خدمات رسان بر لزوم ارائه خدمات مطلوب به مسافران تاکید کرد.

 

دیدگاه شما