تازه های سایت

کد مطلب: 55655
29. اسفند 1402 - 1:10
فرماندار نهاوند گفت: باید با برنامه‌ریزی و هماهنگی با استان فضاهای آموزشی مازاد شهرستان در بحث مولدسازی تعیین تکلیف شوند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: از مردم نهاوند برای حضور پرشور در انتخابات قدردانی می‌کنیم و واقعا انتخابات خوبی در شهرستان برگزار شد و چهار شاخص مدنظر رهبر معظم انقلاب مبنی بر سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت محقق شد.

وی ادامه داد: از زحمات همه فرهنگیان نیز در بحث برگزاری انتخابات تشکر می‌کنیم که در حماسه ۱۱ اسفند واقعا تلاش کردند.

فرماندار نهاوند با اشاره به برخی مشکلات پروژه های نیمه کاره افزود: برخی از مشکلات از حیطه اختیارات شهرستان خارج است مثلا ساختمان آموزش و پرورش در شهرک شهید حیدری چندین سال است که از ساخت آن می‌گذرد که پیگیر هستیم به فضای آموزشی تبدیل شود.

وی بیان کرد: در بحث مولدسازی به دنبال حل برخی مشکلات آموزش و پرورش هستیم.

احمدوند گفت: برای برگزاری امتحانات هماهنگ کشوری باید همه همت کنند و با برنامه‌ریزی لازم ادارات مختلف پای‌کار آمده و به کمک آموزش و پرورش بيايند.

وی افزود: در بحث مولدسازی، فضاهای مازاد باید تعیین تکلیف شوند و ثمرات آن به خود آموزش و پرورش برگردد و با هماهنگی با استان در این زمینه برنامه‌ریزی و اقدام شود.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: خیران گرانقدر کمک‌های بسیار خوبی به حوزه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ داشته‌اند که از همه آن‌ها قدردانی می‌کنیم و امیدواریم در سال جدید نیز کمک‌ یار آموزش و پرورش باشند.

احمدوند در پایان گفت: همه به نحوی با آموزش و پرورش سر و کار داریم و باید در راستای کاهش مشکلات این عزیزان تلاش کنیم.

محمد قیصری مدیر آموزش و پرورش نهاوند نیز در این جلسه گفت: امتحانات نهایی برای اولین بار در سه پایه برگزار می‌شود و نیازمند همکاری ادارات مختلف برای برگزاری امتحاناتی موفق هستیم.

وی بیان کرد: در طول سال اقدامات خوبی توسط این اداره انجام شده و اعضای این شورا نیز در کنار ما بوده‌اند که امیدواریم در سال جدید نیز این همکاری ادامه داشته باشد.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: بیش از ۳۳۰۰ دانش آموز در نهاوند در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در ۱۱ حوزه امتحانی به صورت هماهنگ کشوری امتحانات نهایی را برگزار می‌کنند.

قیصری اظهار داشت: کار بسیار بزرگی در حال انجام است و برای اولین بار است که سه پایه به صورت همزمان در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند افزود: حدود یک‌ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم برای برگزاری امتحانات این پایه‌ها چون هزینه‌های چاپ و کاغذ زیاد است.

وی با بیان اینکه از اول خرداد امتحانات نهایی شروع می‌شود، گفت: نیازمند دستگاه‌های چاپگر و اسکنر هستیم و همه باید به کمک آموزش و پرورش بیایند چون سه دقیقه قبل از شروع امتحانات سوالات برای کل کشور ارسال می‌شود و باید سریع چاپ و در اختیار دانش‌آموزان قرار بگیرد.

قیصری بیان داشت: به دلیل اینکه امسال برای اولین بار معدل هر سه پایه در کنکور تاثیر گذار است امتحانات به صورت کشوری برگزار می‌شود.

دیدگاه شما