تازه های سایت

کد مطلب: 55610
24. اسفند 1402 - 8:41
فرماندار نهاوند از شهرداری خواست تا نسبت به فضاسازی فرهنگی شهر برای ماه رمضان و آماده سازی برای میزبانی از میهمانان نوروزی اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان با تاکید بر اینکه فضای شهر و سیمای شهری زیبنده میزبانی نوروز نیست و آسفالت برخی خیابان‌ها از جمله میدان امام(ره) تا کمربندی برای میزبانی جالب نیست، خواستار سرعت بخشی در اجرای مقدمات و برنامه‌های آماده سازی شهر برای نوروز شد.

او گفت: با وجود اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم برخلاف انتظار هیچ نماد و فضاسازی فرهنگی هم در شهر از میزبانی این ماه در سیمای شهر دیده نمی‌شود.

فرماندار نهاوند تاکید کرد؛ صنعت و معدن از نیرو‌های بسیجی برای گشت‌ها و نظارت‌های بازار استفاده کند.

احمدوند بر ساماندهی و ارائه لیست‌های کشیک داروخانه ها، نانوایی‌ها، مراکز درمانی، پایگاه‌های امداد و نجات، مراکز عرضه سوخت، استقرار چادر‌های هلال احمر تشکیل کمپینگ‌ها، پاکسازی شهر از پوستر‌های تبلیغاتی، برنامه‌های فرهنگی بقاع متبرکه، فعال شدن سینما و برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی در شهر و آمادگی آموزش پرورش به عنوان ستاد اسکان و آمادگی همه دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر تاکید کرد.

این مسئول تصریح کرد: همچنین دهیاران در روستا‌ها حاشیه جاده‌ها و مسیر‌های گردشگری را پاکسازی و فضا را برای میربانی میهمانان نوروزی آماده سازی کنند.

احمدوند گفت: تابلو‌های نصب علائم و سرعت کاه‌ها نیز مکان یابی و با هدف کاهش عوامل تصادفات و حوادث‌های در محور فیروزان انجام شود.

او با بیان اینکه سازمان همیاری نیز نسبت به آماده سازی سراب گیان و انجام تعهدات و وظایف خود در این سراب برای مسافران نوروزی اقدام و برنامه‌های خود را اعلام کند، افزود: در بحث سراب فارسبان هم با توجه به گزارش منابع طبیعی در حال حاضر یک نفر برای انجام خدمات و اقدامات معرفی و با انجام قرارداد در روز‌های آینده تعیین تکلیف خواهد شد.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه سراب گاماسیاب هم عقد قرارداد شده و با همکاری بخش خصوصی در حال آماده سازی است، تأکید کرد: طرح  سه راهی فارسبان هم با همکاری راه و پیگیری‌های رئیس دادگاه خزل ادامه دارد و تعیین تکلیف خواهد شد.

احمدوند تصریح کرد: بازارچه صنایع دستی از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین آماده ارائه خدمات و صنایع سوغات نهاوند به میهمانان نوروزی خواهد بود.

دیدگاه شما